  • 1. Data: 2012-09-28 21:20:49
    Temat: Inwalidzi za kółkiem
    Od: tÎż

    Dlaczego zdrowi nie mogą rozmawiać trzymając telefon przy uchu, a
    niepełnosprawni bez ręki mogą prowadzić auto, ba, jeszcze się ich do tego
    zachęca? Czy ktoś robił badania jak niepełnosprawność wpływa np. na czas
    ominięcia przeszkody? Dlaczego obsesja "bezpieczeństwa" dotyczy tylko
    pełnosprawnych, a inwalidzi mogą robić co im się żywnie podoba, byle
    tylko jakoś przyspieszyli i gdzieś skręcili? Czy oni są w jakiś sposób
    "równiejsi"?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-09-28 21:34:20
    Temat: Re: Inwalidzi za kółkiem
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-09-28 21:20, t? pisze:
> [...]
    > pełnosprawnych, a inwalidzi mogą robić co im się żywnie podoba, byle
    > tylko jakoś przyspieszyli i gdzieś skręcili? Czy oni są w jakiś sposób

    Ale przecież nie chodzi o sam fakt trzymania telefonu przy uchu, tylko
    rozmowy, która może kierowcę rozpraszać.
    Jak się uprzesz, to możesz sobie wsadzić dowolną rękę do dowolnej
    kieszeni spodni i tak jechać. Żaden policjant ci tego nie zabroni.
    Wniosek -> wyciągnij sam (ale rękę pozostaw w spodniach).

    --
    RomanS
    ___________________

  • 3. Data: 2012-09-28 21:36:57
    Od: tÎż

    Roman Stachowiak wrote:

    > Ale przecież nie chodzi o sam fakt trzymania telefonu przy uchu, tylko
    > rozmowy, która może kierowcę rozpraszać.

    Przecież przez zestaw głośnomówiący można rozmawiać.

    > Jak się uprzesz, to możesz
    > sobie wsadzić dowolną rękę do dowolnej kieszeni spodni i tak jechać.
    > Żaden policjant ci tego nie zabroni. Wniosek -> wyciągnij sam (ale rękę
    > pozostaw w spodniach).

    To dlaczego nie mogę trzymać jej przy uchu?

    A tak swoją drogą -- co bardziej upośledza zdolność kierowania autem --
    brak ręki czy pół promila? Czy ktoś robił takie badania?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-09-28 21:37:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-28 21:34, Roman Stachowiak pisze:

    > Ale przecież nie chodzi o sam fakt trzymania telefonu przy uchu, tylko
    > rozmowy, która może kierowcę rozpraszać.

    Nie, chodzi o chęć trollowania za wszelką cenę. Daj sobie spokój.

  • 5. Data: 2012-09-28 21:38:09
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

    > Nie, chodzi o chęć trollowania za wszelką cenę. Daj sobie spokój.

    Czy mógłbyś, trollu, nie przypisywać własnych cech innym? Przeczytałeś w
    ogóle post wprowadzający? Nie dziwi Cię ta niekonsekwencja?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-09-28 21:47:46
    Od: rAzor <j...@s...all>

    Użytkownik - Artur Maśląg napisał::

    > Nie, chodzi o chęć trollowania za wszelką cenę. Daj sobie spokój.

    Pomijając już swoistą naturę zapodawcy wątku, temat czysto teoretycznie
    jest dość ciekawy.

  • 7. Data: 2012-09-28 21:53:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Sep 2012 19:36:57 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > A tak swoją drogą -- co bardziej upośledza zdolność kierowania autem --
    > brak ręki czy pół promila? Czy ktoś robił takie badania?

    najabrdizej upośledza konieczność dowartościowywania się trolli

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-09-28 21:57:42
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > najabrdizej upośledza konieczność dowartościowywania się trolli

    Od razu widać, że jesteś analfabetą, ale nie wiedziałem, że także
    trollem. Dzięki za ciekawe informacje!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-09-28 22:13:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Sep 2012 19:57:42 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Od razu widać, że jesteś analfabetą, ale nie wiedziałem, że także
    > trollem. Dzięki za ciekawe informacje!

    nudny jesteś

  • 10. Data: 2012-09-28 22:21:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-28 21:20, t? pisze:
> [...]
    > pełnosprawnych, a inwalidzi mogą robić co im się żywnie podoba, byle
    > tylko jakoś przyspieszyli i gdzieś skręcili? Czy oni są w jakiś sposób

    Brak Tobie poprawności politycznej. Tak ma być i już.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....