  • 11. Data: 2012-09-28 22:26:16
    Temat: Re: Inwalidzi za kółkiem
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "t?" schrieb im Newsbeitrag
    news:5065f891$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dlaczego zdrowi nie mogą rozmawiać trzymając telefon przy uchu, a
    > niepełnosprawni bez ręki mogą prowadzić auto, ba, jeszcze się ich do tego
    > zachęca? Czy ktoś robił badania jak niepełnosprawność wpływa np. na czas
    > ominięcia przeszkody? Dlaczego obsesja "bezpieczeństwa" dotyczy tylko
    > pełnosprawnych, a inwalidzi mogą robić co im się żywnie podoba, byle
    > tylko jakoś przyspieszyli i gdzieś skręcili? Czy oni są w jakiś sposób
    > "równiejsi"?

    A ty jeździsz samochodem?

  • 12. Data: 2012-09-28 22:52:01
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > Brak Tobie poprawności politycznej. Tak ma być i już.

    Przepraszam. :(

    PS. Ostatnio widziałem, jak jeden inwalida zaparkował na środku parkingu,
    tak, że ledwo dało się przejechać, chociaż miał miejsce, żeby zrobić to
    normalnie. Ciekawe dlaczego? Bo inwalidzie wszystko wolno? A może to był
    inwalida umysłowy?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-09-28 23:40:05
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > nudny jesteś

    Naprawdę nie ma jakichś odmóżdżonych wątków, na Twoim poziomie, w których
    mógłbyś się wypowiadać?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2012-09-28 23:53:07
    Od: Trefniś <t...@i...pl>

    W dniu 28.09.2012 o 22:52 pisze:

    (...)
    > normalnie. Ciekawe dlaczego? Bo inwalidzie wszystko wolno? A może to był
    > inwalida umysłowy?

    Nie, nie, nie...
    Inwalidzi umysłowi narzekają na zakaz rozmawiania przez telefon w czasie
    jazdy bez zestawu.
    Inni nie mają czasu zawracać sobie dupę takimi problemami.
    A w szczególności - prowadzący jedną ręką z powodu inwalidztwa nawet gdyby
    chcieli, takiego problemu mieć nie mogą...
    BTW to jakieś lokalne współzawodnictwo na przelewanie z pustego w próżne?
    :)

    --
    Trefniś
    Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają

  • 15. Data: 2012-09-29 00:39:30
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-28 21:47, rAzor pisze:
    > Pomijając już swoistą naturę zapodawcy wątku, temat czysto teoretycznie
    > jest dość ciekawy.

    Etam zaraz ciekawy. To jest tylko pokazanie jak głupie są niektóre
    przepisy, że nie służą bezpieczeństwu a w najlepszym przypadku tylko
    dobremu samopoczuciu autorów i stosowaniu obecnie panującej poprawności
    politycznej.
    Zieeeewww. Jest coraz mnie powodów żeby żyć w kraju z tak popapranym
    prawem i tak nieudolnym jego stosowaniem.

  • 16. Data: 2012-09-29 03:59:14
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-09-28 21:20, t? pisze:
> [...]
    > pełnosprawnych, a inwalidzi mogą robić co im się żywnie podoba, byle
    > tylko jakoś przyspieszyli i gdzieś skręcili? Czy oni są w jakiś sposób

    Ciekawe kiedy napiszesz na pms dlaczego nie można przyciemniać przedniej
    szyby, skoro można jeździć w ciemnych okularach. Od zawsze mnie ten
    temat nurtuje i dobija.

  • 17. Data: 2012-09-29 09:13:27
    Od: normales <n...@m...les>

    W dniu 2012-09-28 21:20, t? pisze:
    > Dlaczego zdrowi nie mogą rozmawiać trzymając telefon przy uchu,

    Bo się tego nie uczyli i nie byli z telefonem przy uchu egzaminowani? ;)

    > niepełnosprawni bez ręki mogą prowadzić auto, ba, jeszcze się ich do tego
    > zachęca?

    Bo dla odmiany tak się uczyli. Poza tymi przypadkami np. utraty ręki gdy
    ma się już prawko, zdaje się, że policja czy wydział komunikacji powinni
    prawko zatrzymać, ale chyba tego nie robią, przynajmniej nie zawsze.
    Ale wydaje mi się, że taki niepełnosprawny wiedząc, że musi jedną ręką
    robić _wszystko_ łącznie z parkowaniem i zawracaniem to dużo poćwiczy,
    zanim wyjedzie na drogę. On nie ma komfortu złapania drugą ręką w
    krytycznym momencie i o tym wie.
    Z kolei typ z telefonem często nie przewiduje, że sytuacja dość nagle
    może przerodzić się w "krytyczną" a i wydawało by się banalne
    zaprzęgnięcie do działań drugiej ręki wydłuża się wprost proporcjonalnie
    do wartości i "nowości" trzymanego telefonu.

    BTW - wielu dziwi przyzwolenie na CB a brak zgody na rozmowy
    telefonicznie. Mnie niby też, ale z drugiej strony:
    - rzucić nie żal, "po przewodzie" się podniesie;
    - komunikaty są dość krótkie i lakoniczne
    - dotyczą często sytuacji na drodze (a nie np. szczegółów projektu i
    listy jego zmian w kontekście jutrzejszej prezentacji)

    Faktycznie nigdy mnie pogaduchy przez CB nie oderwały od rzeczywistości
    tak jak to raz miałem z telefonem, gdzie po zakończeniu rozmowy miałem
    kłopot z przypomnieniem sobie w jaki sposób pokonałem ostatnie kilka
    skrzyżowań (i to raczej niebanalnych). Jakby mnie teleportowało - choć
    pasażer zeznał, że jechałem normalnie i reagowałem właściwie.

  • 18. Data: 2012-09-29 10:02:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-28 22:52, t? pisze:

    > Przepraszam. :(

    Nie ma za co. Po prostu z tego dobrobytu zachodniej cywilizacji
    konsumpcjonizmu i materialnego podejścia do życia tak się w dupach
    poprzewracało politykom, demagogom, zielonym, że wymyślają jakieś
    bzdury. Ja rozumiem, że mają być ułatwienia dla ludzi jakoś tam
    zdrowotnie pośledzonych, ale nie może być wszystko podporządkowane
    im. Ale gdyby była co 30 lat wojna w europie, to nikt nie miał by
    czasu ani nie byłby tak kreatywny w wymyślaniu bzdur pod publikę.
    Tak jak było 70 lat temu. o kilkadziesiąt lat jakaś wojna była.

    Niezmiennie twierdze, że cywilizacja zachodu tak jak starożytny
    Rzym musi upaść. Demokracja, państwo opiekuńcze i umowy na etat
    są do dupy.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 19. Data: 2012-09-29 11:04:51
    Od: Trefniś <t...@i...pl>

    W dniu 29.09.2012 o 10:02 megrims <m...@i...pl> pisze:

    (...)
    > Demokracja, państwo opiekuńcze i umowy na etat
    > są do dupy.

    Witamy kolejnego kandydata na smakosza metylaka, w dworcowych zakamarkach!

  • 20. Data: 2012-09-29 15:38:18
    Od: tÎż

    megrims wrote:

> [...]
    >
    > Niezmiennie twierdze, że cywilizacja zachodu tak jak starożytny Rzym
    > musi upaść. Demokracja, państwo opiekuńcze i umowy na etat są do dupy.

    Niestety -- system, w którym premiowane są niedorajdy i nieroby prędzej
    czy później skazany jest na porażkę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??