eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIntruder - problem :(Re: Intruder - problem :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "m" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Intruder - problem :(
    Date: Sun, 3 May 2009 19:48:24 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <gtklct$fu7$1@news.task.gda.pl>
    References: <gtak9p$v2v$1@news.task.gda.pl> <gtbqkv$7f1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gtbqst$eb$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "m" <s...@h...pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.61.58.71
    X-Trace: news.task.gda.pl 1241372893 16327 62.61.58.71 (3 May 2009 17:48:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 May 2009 17:48:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090502-0, 2009-05-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596610
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wiesz, też sobie potem o tym pomyślałem, że przy tym silniku
    > to alternator wiele oporu nie narobi, ale z drugiej strony jakieś
    > zwarcie do masy może o tyle lokalnie obniżyć napięcie na
    > wolnych obrotach, że napięcie na układzie zapłonowym może
    > okazać się za niskie i zgubi się jeden lub więcej zapłonów.

    Mam pewien trop. Dzisiaj zrobiłem sobie traskę i zauważyłem,
    że zdarza mu się zgasnąć na wolnych obrotach nawet bez
    włączania kierunkowskazu. Czasami również gaśnie jak
    zupełnie odpuszczam gaz, gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania.
    Odboty spadają, spadają i uuuups, zgasł. Co więcej, czasami
    nierówno pracuje 'na luzie'.

    Tak więc sobie dedukuję, że:

    (1) może ma za niskie obroty biegu jałowego (faktycznie ma niskie)
    i nawet nieznaczny wzrost obciążenia może spowodać, że koło
    zamachowe nie daje rady 'dociągnąć' do następnego suwu pracy,

    (2) już bardzo dawno nie były regulowane i synchronizowane gaźniki
    - może na na luzie na jeden cylinder dostaje bardzo słabą mieszankę
    i przez to nierówno pracuje i zdarza mu się zgasnąć przy 'niesprzyjających
    warunkach'

    Co sądzicie o takim rozumowaniu?:) Jeśli ma to sens, to się chyba
    wybiorę do regulację gaźników.

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: