eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIntruder - problem :( › Re: Intruder - problem :(
  • Data: 2009-05-03 17:48:24
    Temat: Re: Intruder - problem :(
    Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wiesz, też sobie potem o tym pomyślałem, że przy tym silniku
    > to alternator wiele oporu nie narobi, ale z drugiej strony jakieś
    > zwarcie do masy może o tyle lokalnie obniżyć napięcie na
    > wolnych obrotach, że napięcie na układzie zapłonowym może
    > okazać się za niskie i zgubi się jeden lub więcej zapłonów.

    Mam pewien trop. Dzisiaj zrobiłem sobie traskę i zauważyłem,
    że zdarza mu się zgasnąć na wolnych obrotach nawet bez
    włączania kierunkowskazu. Czasami również gaśnie jak
    zupełnie odpuszczam gaz, gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania.
    Odboty spadają, spadają i uuuups, zgasł. Co więcej, czasami
    nierówno pracuje 'na luzie'.

    Tak więc sobie dedukuję, że:

    (1) może ma za niskie obroty biegu jałowego (faktycznie ma niskie)
    i nawet nieznaczny wzrost obciążenia może spowodać, że koło
    zamachowe nie daje rady 'dociągnąć' do następnego suwu pracy,

    (2) już bardzo dawno nie były regulowane i synchronizowane gaźniki
    - może na na luzie na jeden cylinder dostaje bardzo słabą mieszankę
    i przez to nierówno pracuje i zdarza mu się zgasnąć przy 'niesprzyjających
    warunkach'

    Co sądzicie o takim rozumowaniu?:) Jeśli ma to sens, to się chyba
    wybiorę do regulację gaźników.

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: