    From: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Intruder - problem :(
    Date: Thu, 30 Apr 2009 11:13:17 +0200

    Siemka

    ***"m"
    Stawiam butelkę dobrej ognistej wody temu, który(a) mi powie co dolega
    mojemu VS1400 i jak ten problem usunąć :)> a) zauważyłem, że na obrotach
    jałowych zdarza mu się gasnąć w momencie włączania kierunkowskazu,

    Popatrz wlacznik sprzegla ten maly elektryczny gdzies pod spodem klamki
    (zakladam ze armatura ma wlacznik kierunkow w lewej rence).No i oczywscie
    wlacznik z kierownicy wymont i ogledziny. Stawialbym raczej na wibracje na
    wolnych obrotech niz na to ze jakas tam 300 watowa pradniczka zatrzymie taki
    motor...

    T.