  • Data: 2009-04-30 05:28:46
    Temat: Re: Intruder - problem :(
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m pisze:
    > Howk!
    >
    > Stawiam butelkę dobrej ognistej wody temu, który(a) mi powie co dolega
    > mojemu VS1400 i jak ten problem usunąć :)
    >
    > Objawy i fakty:
    >
    > a) zauważyłem, że na obrotach jałowych zdarza mu się gasnąć w momencie
    > włączania kierunkowskazu,

    Możliwe, że przewód któregoś z kierunkowskazów ma przebicie do masy.
    Najczęściej dzieje się to przy przednich lagach i półkach, gdzie
    przewody kierunkowskazów trą o nie przy każdym skręcie. Przebicie do
    masy może chwilowo tak obciążać alternator, że silnik na wolnych
    obrotach nie da rady go uciągnąć.

    pozdr
    DP
    TL-S