  • Data: 2010-11-01 16:45:58
    Temat: Re: Internetowy fotolab dla odbitek 16:9 i 4:3 ?
    Od: j00zef <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 16:38, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Co rozumiesz przez ,,bez przycinania''?
    >
    > www.fotonet.tychy.plwydrukuja dowolny aspekt, maja kilka szerokosci
    > papieru do wyboru. Tylko z koncem zdjecia ten papier trzeba uciac, stad
    > moje pytanie powyzej...
    >
    > --
    > Michał
    >
    > wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

    Dzieki za namiar - zwrot "bez przycinania" rozumiem przez to,ze
    zdjecia w "nie natywnych formatach" nie beda mialy bialych pasow po
    bokach (gilotyna w automacie sama je utnie). Nie chce spedzic
    parunastu godzin na cieciu kazdego wydruku :).

    Wysle maila do tych labow - oferta wyglada bardzo zachecajaco.

    --
    j00zef