  • 11. Data: 2002-11-07 00:26:28
    Temat: Re: InternetDSL @ Wroc
    Od: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>

    "Marek Wodzinski" wrote in message:
    > tu nie ma co straszyc...
    > faktem sa przecietnie 2 awarie dziennie po co najmniej godzinke...
    Lawinowo narasta moje (i użytkownikówmojej sieci) zdenerwowanie. Jeszcze
    kilka takich padów i ich naprawdę porządnie objadę, czego staram się nie
    robić. Za co ja place? Za conajmniej 14 godzin braku internetu tygodniowo?
    Jak powinien wygladac tekst na ich stronie?
    "Dostęp do Internetu DSL to stały dostęp w nielimitowanym czasie (-2h
    dziennie na wkurzające awarie) i bez ograniczeń ilości przesyłanych danych
    (- okolo 10kbit/s, ktore z miesiac temu nagle ubyly z maksymalnego
    transferu)."

    > i radze zamontowac jeszcze wiatraczek na tym zlomie, bo to tez potrafi sie
    > samo zawiesic...
    Ja tam zauważylem, że czasami autentykacja przestaje działać i jedynym
    sposobem jest taki fajny okrągły przycisk z tyłu obudowy (power off/on).
    Jeśli tego nie zrobię - nie działa aż do mojego powrotu do domu (max
    denerwujace jak się gdzieś wyjedzie!!!). Niestety w przypadku awarii
    routerow nawet to nie pomaga.

    SCV

  • 12. Data: 2002-11-07 07:53:06
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com.waw.pl>

    On Thu, 7 Nov 2002 00:26:28 +0000 (UTC), SCV <scv [NO-SPAM]@wroc.one.pl> wrote:
> [...]
    > dziennie na wkurzające awarie) i bez ograniczeń ilości przesyłanych danych
    > (- okolo 10kbit/s, ktore z miesiac temu nagle ubyly z maksymalnego

    heh... nie masz CIR to nie masz czego wymagac... CIR 64kbit (8kbps) kosztuje ca
    1000zl
    czyli ~1.5xcena dsl

    --
    Szanuj admina swego,
    mozesz miec gorszego...

  • 13. Data: 2002-11-07 16:58:41
    Od: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>

    "kowal" wrote in message:
    > heh... nie masz CIR to nie masz czego wymagac... CIR 64kbit (8kbps)
    kosztuje ca 1000zl
    > czyli ~1.5xcena dsl
    Wiec powinni napisac: prędkość downstream DO 512kbps (bo tyle mam), ale tak
    naprawde przez nasz szkilet nigdy tyle nie osiagniesz bo cie zablokuja ci
    LEPSI ktorzy maja CIR.
    A jak wytlumacza mi codzienne awarie po 2 godziny? Moze nie masz DSL i nie
    wyobrazasz sobie jakie jest wkurzajace kiedy codziennie lacze do internetu
    dla Twojej sieci pada na dwie godziny i nie mozesz nic zrobic, a szanowna
    infoliniia przydziela Ci numer zgloszenia i obiecuje oddzwonic, po czym za
    kolejna godzine inet zaczyna nagle dzialac a ludzie pytaja czemu ZNOWU nie
    dziala po raz n^2. I jak mam im powiedziec, ze to znow przez kochana tepse,
    podczas gdy to ogolnokrajowy operator telekomunnikacyjny (i to pewnie moja
    wina ze znow cos nie dziala).

    SCV

  • 14. Data: 2002-11-08 14:31:47
    Od: Artur Poplawski <u...@s...neostrada.pl>

    SCV <scv [NO-SPAM]@wroc.one.pl> wrote:

    > Co jest z tym DSLem? Musialem zrobic przekierowanie ze swojego serwera do
    > sasiada na SDI bo nie dziala znowu prawie od rana. U kogos jeszcze sa
    > problemy? Ja na traceroute widze jak sie pakiety gubia tu:
    > z.war-r1.do.kra-r1.tpnet.pl (194.204.175.169). Kiedy to wreszcie bedzie
    > normalnie dzialac... :(

    Rzeczywiście, z postów w tym wątku wynika że sytuacja z DSL-em
    we Wrocławiu jest żałosna. Natomiast ja mam takie pytanko: jak
    to działa w Warszawie? Jak często zdarzają się awarie i jak długo
    trwają?

    Artur

  • 15. Data: 2002-11-09 15:51:16
    Od: Robert Święcki <j...@u...pw.edu.pl>

    kowal wrote:

    > heh... nie masz CIR to nie masz czego wymagac... CIR 64kbit (8kbps)
    ^^^^^^^^^^^^^^
    tak dla formalności, trzeba uważać, co się pisze

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    You're children of the damned/Your back's against the wall
    You turn into the light/You're children of the damned

  • 16. Data: 2002-11-10 12:27:49
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com.waw.pl>

    On Sat, 9 Nov 2002 15:51:16 +0000 (UTC), Robert Święcki <j...@u...pw.edu.pl>
    wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > tak dla formalności, trzeba uważać, co się pisze

    hmm... jesli to bylo do mnie to - wybacz - nie rozumie o co ci chodzi
    64kbit=8kbps jak by nie patrzec.....

    --
    Szanuj admina swego,
    mozesz miec gorszego...

  • 17. Data: 2002-11-10 15:32:29
    Od: Robert Święcki <j...@m...ustronie.pw.edu.pl>

    kowal wrote:

    > hmm... jesli to bylo do mnie to - wybacz - nie rozumie o co ci chodzi
    > 64kbit=8kbps jak by nie patrzec.....

    kbit to rozmiar, kbps to transfer to raz
    kbit/s == kbps to dwa

    kilobajt to KB

  • 18. Data: 2002-11-12 14:52:52
    Od: "MirosławStępiński" <s...@N...pl>

    Artur Poplawski <u...@s...neostrada.pl> napisał:
    [...]
> [...]
    > we Wrocławiu jest żałosna. Natomiast ja mam takie pytanko: jak
    > to działa w Warszawie? Jak często zdarzają się awarie i jak długo

    Na początku: wielkie problemy, "choroba wieku dziecięcego" z konfiguracją
    routera: pingi jak szalone, natomiast praktyczna niemożność nawiązania
    jakiegokolwiek połączenia TCP (usterka trwała od 28.10 do 05.11). Od 5
    listopada więcej niż dobrze: z dobrych hostów (np. nasz ftp na HomeNet)
    stabilny download 1,04 Mbps, brak jakichkolwiek innych problemów.

    Ciekawe jak długo?
    --
    Pozdrawiam, Miro
    s...@s...pl (odpowiadając usuń NOSPAM)