  • 1. Data: 2002-11-03 17:21:10
    Temat: Provider z szybkim wyjściem do Europy?
    Od: ptom <f...@o...removeit.pl>

    Witam

    Niedługo będę potrzebował wystawić średniej wielkości serwis WWW dla
    klientów z Unii (pewnie głównie Holandia, może trochę Niemcy). I po
    testach przeprowadzonych stamtąd wyszło że przez łącza tpsa-polpak,
    którymi się w tej chwili posługuję, nie będzie to chodzić do końca
    akceptowalnie.

    Najchętniej miałbym to postawione u siebie w Krakowie, bo wygodniej mieć
    to pod ręką i szybciej można reagować na problemy a serwis i tak wymaga
    do działania softu, którego pewno nie znajdę u tamtejszych hostingowców
    w standardzie. Myślę że koszt jakiegoś (niezbyt wielkiego - ruch nie
    będzie chyba porażający) łącza które da stamtąd poczucie interaktywności
    powinien być podobny do kosztu postawienia dedykowanego serwera gdzieś w
    Unii, ale szczegółowo nie sprawdzałem.

    I dlatego pytanie - jakiego providera (łącze powiedzmy 128kbps u mnie)
    doradzilibyście do takiego przedsięwzięcia? A może jednak lepiej wstawić
    serwer gdzieś tam? W takim razie gdzie polecicie to zrobić? (sorry,
    drugie pytanie nieco OT, ale to pierwsze jest ważniejsze ;-))

    pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2002-11-04 09:09:41
    Temat: Re: Provider z szybkim wyjściem do Europy?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    ptom wrote:
    > I dlatego pytanie - jakiego providera (łącze powiedzmy 128kbps u mnie)
    > doradzilibyście do takiego przedsięwzięcia?

    Np. GTS.

    > A może jednak lepiej wstawić serwer gdzieś tam?

    Lepiej. 128 kbps na 'sredniej wielkosci' serwis to zdecydowanie za malo.

    --
    / premax
    / p...@h...pl

  • 3. Data: 2002-11-05 02:00:45
    Temat: Re: Provider z szybkim wyjciem do Europy?
    Od: Arti <s...@w...pl>

    On Sun, 3 Nov 2002 17:21:10 +0000 (UTC), ptom <f...@o...removeit.pl>
    wrote:

> [...]
    >testach przeprowadzonych stamtąd wyszło że przez łącza tpsa-polpak,
    >którymi się w tej chwili posługuję, nie będzie to chodzić do końca
    Boze chron nas przed polpalkiem...

    Kazdy lepszy provider, ktory ma bezposrednie polaczenie do Telii

    Arti

  • 4. Data: 2002-11-05 02:02:06
    Od: crazy bejbi <b...@t...pl>

    Użytkownik ptom napisał:

    > Niedługo będę potrzebował wystawić średniej wielkości serwis WWW dla
    > klientów z Unii (pewnie głównie Holandia, może trochę Niemcy). I po

    sieć uczelniana pol-34
    z tego co wiem, to różne firmy mają od nich łacze.
    chodzi pięknie (jest bodajże bezpośrednia łącze do Frankfurtu)
    w każdym razie Niemieckie (i np. skandynawskie) strony chodzą szybciej
    niż nasze (ach te bramki do polpaku ....)

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-05 08:19:19
    Od: "qna" <q...@h...com>

    Polecam www.eserwery.com , oni mają serwer u USA i tym samym maja bardzo
    dobre lacza, ktore odkad pamietam jeszcze ani razu mnie nie zawiodly (a
    sprawdzam ich od jakis 3 miesiecy) a takze bardzo szybko chodza.

    pozdrawiam

    qna