    From: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: InternetDSL @ Wroc
    Date: Thu, 7 Nov 2002 00:26:28 +0000 (UTC)

    "Marek Wodzinski" wrote in message:
    > tu nie ma co straszyc...
    > faktem sa przecietnie 2 awarie dziennie po co najmniej godzinke...
    Lawinowo narasta moje (i użytkownikówmojej sieci) zdenerwowanie. Jeszcze
    kilka takich padów i ich naprawdę porządnie objadę, czego staram się nie
    robić. Za co ja place? Za conajmniej 14 godzin braku internetu tygodniowo?
    Jak powinien wygladac tekst na ich stronie?
    "Dostęp do Internetu DSL to stały dostęp w nielimitowanym czasie (-2h
    dziennie na wkurzające awarie) i bez ograniczeń ilości przesyłanych danych
    (- okolo 10kbit/s, ktore z miesiac temu nagle ubyly z maksymalnego
    transferu)."

    > i radze zamontowac jeszcze wiatraczek na tym zlomie, bo to tez potrafi sie
    > samo zawiesic...
    Ja tam zauważylem, że czasami autentykacja przestaje działać i jedynym
    sposobem jest taki fajny okrągły przycisk z tyłu obudowy (power off/on).
    Jeśli tego nie zrobię - nie działa aż do mojego powrotu do domu (max
    denerwujace jak się gdzieś wyjedzie!!!). Niestety w przypadku awarii
    routerow nawet to nie pomaga.

    SCV