  • 1. Data: 2009-08-27 15:25:59
    Temat: InternetDSL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    jako ze promocja na neostrade sie konczy .. to wydzwaniaja do mnie
    z TP i z netii :-)

    Czy internetDSL sie obecnie jakos istotnie rozni od neostrady ?
    Bo mi pani wmawia ze musze za nowy modem zaplacic [Thomson
    spedtouch 608WL], a w ogole to IDSL jest szerokopasmowy, pasmo
    sygnalu nie miesza sie z fonia, ma lepsze zlacze do linii, bo
    szerokie 8 pinowe, a nie takie waskie jak do telefonu, dziala
    stabilniej, bo to jest internet wyzszej klasy

    --
    J.

  • 2. Data: 2009-08-27 19:22:49
    Temat: Re: InternetDSL
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-27 17:25, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Czy internetDSL sie obecnie jakos istotnie rozni od neostrady ?
    > Bo mi pani wmawia ze musze za nowy modem zaplacic [Thomson spedtouch
    W iDSL można chyba dokupić wyższą szybkość uplinku oraz mieć kilka
    stałych IP. Modem można było wydzierżawić bezpłatnie... znieśli to?

  • 3. Data: 2009-08-27 19:28:53
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-27 17:25, J.F. wrote:

> [...]

    > sie z fonia, ma lepsze zlacze do linii, bo szerokie 8 pinowe, a nie
    > takie waskie jak do telefonu, dziala stabilniej, bo to jest internet

    Wreszcie wiem skąd to ciągłe buczenie i trzaski w słuchawce - w
    neostradzie nie ma separacji głosu i danych! A i działa wolno bo mam
    złącze tylko 4-pinowe, z którego, o zgrozo, wychodzą jedynie dwie żyły!!!

  • 4. Data: 2009-08-27 23:35:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 17:25:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czy internetDSL sie obecnie jakos istotnie rozni od neostrady ?

    Nie ;)

> [...]
    > szerokie 8 pinowe, a nie takie waskie jak do telefonu, dziala
    > stabilniej, bo to jest internet wyzszej klasy

    A to prawda, ale nei z w/w powodów. Przede wszystkim iDSL to Polpak, a nei
    TPSA.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2009-08-28 07:07:55
    Od: Wojtek Dziubiński <w...@g...com>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 01:35:48 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]

    A to ciekawostka ;>
    U mnie działa na dwóch pinach...

    > A to prawda, ale nei z w/w powodów. Przede wszystkim iDSL to Polpak, a
    > nei TPSA.

    To też jest ciekawe bardzo.
    Polpak a nie TPSA.. Hm. ;>

    --
    Wojtek Dziubinski
    aquaz.eu

  • 6. Data: 2009-08-28 08:47:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojtek Dziubiński" <w...@g...com> napisał w
    wiadomości news:h77vob$5f1$1@mx1.internetia.pl...

    > To też jest ciekawe bardzo.
    > Polpak a nie TPSA.. Hm. ;>

    No to kurna jak mi polpak przysle teraz fakture za tyle lat, to chyba
    mieszkanie bede musial sprzedac.

  • 7. Data: 2009-08-28 17:18:01
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > No to kurna jak mi polpak przysle teraz fakture za tyle lat, to chyba
    > mieszkanie bede musial sprzedac.

    To raczej NASK chyba jest taki, że zamiast brać nowe łącza jak była
    potrzeba, to stosował "nowe ceny", reklamowane tak, jakby to jakiś
    gadżet miano dodawać do umowy... i tak wykończył Malokę...

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

  • 8. Data: 2009-09-01 16:01:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Czy internetDSL sie obecnie jakos istotnie rozni od neostrady ?
    > Bo mi pani wmawia ze musze za nowy modem zaplacic [Thomson

    nie musisz kupować tego modfemu z routerem możesz dostać standardowy modem.
    działa całkiem dobrze

    > a w ogole to IDSL jest szerokopasmowy, pasmo
    > sygnalu nie miesza sie z fonia, ma lepsze zlacze do linii, bo
    > szerokie 8 pinowe,
    ha ha ha :)

    masz 8 stałych adresów IP znaczy 5 dla twoich komputerówe.

    > a nie takie waskie jak do telefonu, dziala
    > stabilniej, bo to jest internet wyzszej klasy

    na innym sprzęcie chodzi.

    no i w neostradzie nie da sie przyspieszyć uploadu

    ja ma teraz 2048/512

  • 9. Data: 2009-09-01 21:28:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 18:01:22 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > masz 8 stałych adresów IP znaczy 5 dla twoich komputerówe.

    Ale to dopiero począwszy od prędkości 2 Mbps.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-09-01 21:37:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Sep 2009 18:01:22 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >masz 8 stałych adresów IP znaczy 5 dla twoich komputerówe.
    A widzisz! To 1 adres na kazdy pin ;)

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów: