  • 1. Data: 2009-08-25 18:05:12
    Temat: awaria Żoliborz II (SPQ=839)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Pozwoliłem sobie po poscie kolegi sprawdzić empirycznie co padło.
    Pierwsza próba i trafiony.
    Leży Alcatel S-12J Żoliborz II o numeracji 839.
    Leżą też pokrewne numery 8690 (choć tu jeden odezwał mi się brzmieniem EWSD)
    i 8699.
    Dawno mnie nie było w warszawskiej sieci i mogly być jakieś zmiany.
    Dowolny numer 0-22 839 daje mi "linia abonencka uszkodzona".
    Z tego co pamiętam centrala mieści się na ulicy Mierosławskiego.
    Żoliborz I (Lucent technologies 5ESS) SPQ=833 działa bez problemów (a to
    chyba jdnostka wyniesiona teraz z CA Wawrzyszew, dawne Bielany).
    Stoi tam gdzie dawny strowger. Zdaje się na ul. Bieniewickiej stoi.
    Ciekawe co padło.
    CT Broniewski II działa.
    vari

  • 2. Data: 2009-08-26 16:57:42
    Temat: Re: awaria ?oliborz II (SPQ=839)
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    vari wrote:
    > Pozwoli?em sobie po poscie kolegi sprawdziae empirycznie co pad?o.
    > Pierwsza próba i trafiony.
    > Le?y Alcatel S-12J ?oliborz II o numeracji 839.

    Hmm u mnie działa...

    P.

  • 3. Data: 2009-08-27 07:28:43
    Temat: Re: awaria Żoliborz II (SPQ=839)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Hmm u mnie działa...

    A kiedy sprawdzałeś ?
    Gdy pisałem posta to nie działała.
    Za kilka godzin już mogła działać.
    To w końcu 10000 abonentów w prestiżowej dzielnicy (różni aktorzy,
    ministrowie).
    Zwłaszcza przy cytadeli mieszka śmietanka a wszyscy mają telefony z 839 (o
    ile używają stacjonarnych jeszcze).
    Na pewno zrobiła się biegunka i centralę ratowali.
    W końcu ruszyła jak widać.
    vari

  • 4. Data: 2009-08-29 16:20:47
    Temat: Re: Re: awaria Żoliborz II (SPQ=839)
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Zwłaszcza przy cytadeli mieszka śmietanka a wszyscy mają telefony z 839 (o
    >ile używają stacjonarnych jeszcze).
    niedługo tylko vipów będzie stać na stacjonarne :)