  • 1. Data: 2011-05-13 23:08:38
    Temat: Internet z kablówki
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Witam.Czy internet w kablówce TV pracuje na jakimś kanale, czy po prostu na
    m.cz ? Kablówka jest przesyłana kablem koncentrycznym.

  • 2. Data: 2011-05-13 23:12:30
    Temat: Re: Internet z kabl?wki
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-05-14 01:08, Tom pisze:
    > Witam.Czy internet w kabl?wce TV pracuje na jakim? kanale, czy po prostu na
    > m.cz ? Kabl?wka jest przesy?ana kablem koncentrycznym.

    Downlink na jest na normalnym kanale telewizyjnym. Uplink jest ZTCW
    poniżej pasma TV, ale na pewno nie m.cz.

  • 3. Data: 2011-05-14 05:39:30
    Od: wbk <o...@c...pl>

    http://obrazki.elektroda.net/30_1256286960.jpg

  • 4. Data: 2011-05-14 10:04:09
    Temat: Re: Internet z kablówki
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-14 01:08, Tom pisze:
    > Witam.Czy internet w kablówce TV pracuje na jakimś kanale, czy po prostu na
    > m.cz ? Kablówka jest przesyłana kablem koncentrycznym.

    Poczytaj DOCSIS i EURODOCSIS

  • 5. Data: 2011-05-14 16:25:06
    Od: Marek <a...@n...eu>

    W dniu 2011-05-14 07:39, wbk pisze:

    > http://obrazki.elektroda.net/30_1256286960.jpg

    Czyżby zamawiający u operatora tylko internet miał do dyspozycji
    gratisowo pasmo RTV?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2011-05-14 16:32:47
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iqmava$8at$...@m...internetia.pl,
    Marek <a...@n...eu> nastukał:

    > Czyżby zamawiający u operatora tylko internet miał do dyspozycji
    > gratisowo pasmo RTV?

    W większości przypadkówjest tak, że jak chcesz neta to musisz mieć abonamet
    kablówkowy.

    --
    VSS

  • 7. Data: 2011-05-14 16:56:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Czyżby zamawiający u operatora tylko internet miał do dyspozycji
    > gratisowo pasmo RTV?

    Tak mniej więcej. Teściowie mieli najtańszy podstawowy plan TV, a jak
    sobie zażyczyli Internet, to monter musiał zdjąć filtr by udostępnić
    pasmo dla modemu. Wtedy przy okazji pojawiły w telewizorze dziesiątki
    nowych programów. Z kolei córka ma tylko abonament internetowy, ale TV
    też by pewnie dało się u niej oglądać (z tym że nikt nie sprawdzał, nie
    ma w domu telewizora).

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2011-05-14 17:35:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@n...eu> napisał w wiadomości
    > Czyżby zamawiający u operatora tylko internet miał do dyspozycji gratisowo
    > pasmo RTV?

    Ja mam w MM tylko internet.
    Z ciekawości podpiąłem jakiś czas temu TV i wygląda to tak, że kilka kanałów
    (4-5) ma odbiór bez zakłóceń, następnych kilka to coraz większy śnieg, aż do
    zaniku sygnału. Więc jakiś filtr wkręcony jest.

  • 9. Data: 2011-05-14 18:44:54
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-05-14 18:25, Marek pisze:

    > Czyżby zamawiający u operatora tylko internet miał do dyspozycji
    > gratisowo pasmo RTV?

    Dopóki nie wytną analogowej TV, a kanałów analogowych stale ubywa, żeby
    zwolnić miejsce na cyfrówkę.

    UPC koduje swoją cyfrówkę za pomocą Kudelvision ;-), więc mogą
    udostępnić swój sygnał każdemu za darmo. Bez karty i sparowanego
    dekodera - powodzenia.

    BTW. Czy ktoś zna model CI do Nagravision, który będzie działać z kartą
    UPC? Wolałbym używać własnego dekodera niż tego g***a co mi dali w
    abonamencie.

  • 10. Data: 2011-05-17 09:29:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > tak, że kilka kanałów (4-5) ma odbiór bez zakłóceń,
    > następnych kilka to coraz większy śnieg, aż do zaniku
    > sygnału. Więc jakiś filtr wkręcony jest.

    Wystarczy że download uruchomią tuż za granicą odcięcia
    pakietu socjalnego. Wtedy łatwo będzie odfiltrować wyższe
    pakiety TV.