  • 1. Data: 2012-03-14 08:56:10
    Temat: Internet w telefonie za granicami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wyjezdzam do Włoch na kilka dni.
    Czy jest jakiś względnie tani sposób, aby mieć internet w telefonie?
    (pomijam jakies wifi na miejscu - pytam o rozwiązania GSM)
    Kupić w polsce czy jakiegoś prepaida na miejscu? Co kupic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 2. Data: 2012-03-14 09:37:53
    Temat: Re: Internet w telefonie za granicami
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-14, o godz. 08:56:10
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

> [...]
    > (pomijam jakies wifi na miejscu - pytam o rozwiązania GSM)
    > Kupić w polsce czy jakiegoś prepaida na miejscu? Co kupic?

    W zeszłym roku roku jak byłem w Rzymie to w TIM 10 ojro kosztowała
    karta. Z tego 5 ojro za aktywację, drugie pięć ojro aktywacja neta. Do
    tego doładowanie i za bodajże 19 czy 20 ojro było 100 godzin netu
    taryfikowane co kwadrans. Inne sieci miały podobnie. Zresztą sprawdź
    sam:
    http://www.prepaidgsm.net/en/italy.php
    ZTCP to byłem tylko zdziwiony że Vodafone nie miało wtedy oferty prepaid
    na net a może po prostu nie mogłem się z Włochem w salonie dogadać ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2012-03-14 10:12:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@j...org.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > ZTCP to byłem tylko zdziwiony że Vodafone nie miało wtedy oferty prepaid
    > na net a może po prostu nie mogłem się z Włochem w salonie dogadać ;-)

    hmmm, jednym słowem drogo....
    200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam bedzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 4. Data: 2012-03-14 10:23:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 10:12:09 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > hmmm, jednym słowem drogo....
    > 200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam bedzie.

    Żebyś się nie zdziwił, zwłaszcza jeżeli chodzi o hotelowy.
    Knajpiany też kosztuje, bo wypadałoby coś w tej knajpie kupić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 5. Data: 2012-03-14 10:41:08
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-14, o godz. 10:12:09
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > hmmm, jednym słowem drogo....
    > 200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam
    > bedzie.

    200PLN? Patrzę w TIM i 10 ojro karta plus 9 lub 19 ojro na 40/100h na
    miesiąc. Czyli za 19 ojro godzina h netu dziennie a za 29 trzy. Przy
    czym możesz to wykorzystać ciurkiem i kupić kolejne doładowanie. Ojro
    raczej nie jest po ponad 6 PLN żeby nawet żeby te 200 PLN wyszło. ;-)
    No i za 24 ojro jest bez limitu czasu ale 5GB a po przekroczeniu tną do
    64kbps.

    Co do WiFi to możesz się zdziwić gdy w hotelu/knajpie zażyczą sobie
    zapłaty. W hotelu to 5-10 ojro za dzień choć im droższy hotel tym
    taniej. ;-)

    Zdrówko

  • 6. Data: 2012-03-14 14:04:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Wyjezdzam do Włoch na kilka dni.
    >Czy jest jakiś względnie tani sposób, aby mieć internet w telefonie?
    >Kupić w polsce czy jakiegoś prepaida na miejscu? Co kupic?

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_internetu/blueconnect_w_roamingu

    Ale ponoc zle dziala.

    No i chyba tylko dla abonentow.

    J.

  • 7. Data: 2012-03-15 06:37:26
    Od: "Big Brother" <b...@g...pl>

    wiadomości news:14032012.229A212F@budzik61.poznan.pl...

    Jedziesz opanowywać "wahadełko" ?

    --
    Big Brother

  • 8. Data: 2012-03-15 07:56:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jedziesz opanowywać "wahadełko" ?

    ano

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 9. Data: 2012-03-15 10:40:15
    Od: "Big Brother" <b...@g...pl>

    wiadomości news:15032012.46DADC7F@budzik61.poznan.pl...

    > ano

    Tak jsem Vám přeji mnoho úspěchů, pane KV! :)

    --
    Big Brother - stejnie fira ...

  • 10. Data: 2012-03-15 17:58:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > hmmm, jednym słowem drogo....
    > 200zł za net - hmm, - moze taniej bedzie wykupic wifi, o ile tam bedzie.

    Są globalne sieci WiFi. Klienci Netii np mogą korzystać za darmo na zasadzie
    wzajemności w FON.