    From: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet w tak-tak.
    Date: Thu, 12 Feb 2009 21:06:53 +0100

    McClusky pisze:
    > Mam prepaid tak-taka i Samsunga sgh L700, kupionego w sklepie. Niestety nie
    > umiem skonfigurować telefonu tak, by łączył się z internetem. Jestem
    > kompletnym laikiem jeżeli chodzi o telefonię mobilną. Proszę o pomoc w tej
    > kwestii. Może jakieś linki..?
    >
    > tia
    >
    > McClusky

    Witam,
    konfiguracja takiego telefonu, choć na pierwszy rzut oka jest trudna, to
    w zasadzie sprowadza się do wprowadzenia paru danych. Ze względu jednak
    na to, że taki telefon jak L700 nie był oficjalnie w dystrybucji sieci
    Era - a co za tym idzie nie zostało specjalnie dla niego napisane
    brandowane oprogramowanie i specjalne ustawienia automatyczne, można
    natrafić na pewne utrudnienia.

    Można temu zaradzić w następujący sposób - w menu telefonu wybieramy:

    Ustawienia/Ustawienia aplikacji/Ustawienia przeglądania/Opcje/Nowe

    a ze strony:
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/telefony/konfigura
    cja/parametry
    będziemy potrzebowali następujące rzeczy:

    WAP/ INTERNET GPRS: Telefony "single stack - TCP/IP only" (nowe
    telefony, np. Nokia: 3110c, 6300, N73, Sony Ericsson: K750i, K550i,
    K770i, Samsung J700, D900, LG KE970 Shine)

    Wprowadzamy te ustawienia i dajemy jako domyślne. Mam nadzieję, że dasz
    radę. Sam przechodziłem przez ten galimatias jak chciałem ustawić
    dokładnie to samo w modelu L760. Jeśli czegoś nie będziesz w stanie
    zrobić daj znać, może coś wymyślimy.

    Aha, jako osobną rzecz należy uruchomić usługę GPRS poprzez stronę
    www.itaktak.pl

    Pozdrawiam!