    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Internet w domu bez umowy?
    <s...@l...localdomain>
    <a...@4...com>
    Date: 09 Sep 2012 21:23:50 GMT

    On 2012-09-09, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > ok. gdybys ty mial mieszkac w takim osiedlu i wspolnota mieszkancow,
    > chcialaby postawic mury na okolo twojego osiedla, ktore faktycznie
    > odciely by droge do kosciola staruszkom (jak to sam zaproponowales) i
    > wymagana by byla jednomyslna zgoda. ty byc byc jedynym przeciwko tym
    > murom. co bys zrobil? przychylibys sie do glosu wiekszosci, czy do
    > konca postlulowalbys swoja racje?

    Oczywiście przychyliłbym się (i ew. postarał się coś z tego uzyskać).
    Jak pisałem już w tym wątku kilkukrotnie: przede wszystkim staram się
    "nie wychylać". Reszta działań jest temu podporządkowana.

    > bo lubie jak mi ludzie zadaja to pytanie.

    List motywacyjny do pracy też tak napisałeś?

    > zawsze sa jakies sytuacje, w ktorych czegos nie robimy. to zdanie nie
    > ma sensu i nic nie wnosi.

    To nie ma sensu czy nic nie wnosi? Bo sam potwierdziłeś, że to prawda.

    > w takim ukladzie, udostepnienie czegos za darmo jest udostepnieniem ZA
    > DARMO. nie ma tutaj zadnego kosztu. nie ma czego obnizac.

    Tzn. jeśli idzisz do kasy w sklepie z bułką i wyciągniętą złotówką,
    a sprzedawca mówi "nie nie - dziś Pan nie musi płacić!", to Twój koszt
    zjedzenia tej bułki zmalał czy nie?

    Czy wyznajesz jakąś matematykę, w której 0 nie jest mniejsze od liczb
    dodatnich? Nauczyli Cię jej w tej samej szkole, w której przyswoiłeś
    sobie pisanie bez wielkich liter...?

    > nagrody nie przewiduje, ale moze sie wspolnie posmiejemy.

    Napisałem w innej odpowiedzi, że to do obserwowania rynków finansowych
    (czyli w praktyce: ściągam dużo danych).

    > wiec jak pisalem. to nie jest zadnej argument, zeby odmowic komus
    > dostepu do twojego lacza, aby sciagnal kilka razy dziennie poczte. byc

    Jest, bo ta osoba może chcieć ściągnąć pocztę (z ogromny załącznikiem)
    w momencie, kiedy ja potrzebuję łącza. Naprawdę tak trudno Ci to
    zrozumieć?

    > moze taka osoba to zrozumie i nie bedzie miala do ciebie pretensji,
    > ale tutaj wiekszosc chyba ma serwery, cos ciagnie, cos wysyla pewnie
    > 24/24/7. w cos gra albo reaguje na zmiany kursow na gieldzie i taki
    > argument jest po prostu smieszny. nic ci nie ubedzie przez te pare
    > minut dziennie. nawet tego nie zauwazysz.

    Chyba jednak trudno :). Myślę, że nie ma sensu kontynuować tej wymiany
    zdań - z tym się zgodzisz?

    pozdrawiam,
    PK