  • 1. Data: 2002-02-06 17:32:00
    Temat: Internet w Warszawie
    Od: "Robert W." <d...@z...spam>

    Mam pytanie. Place troche za duzo za dostep do Internetu. Mam w tej
    chwili zwyczajny dial-up przez Internet Partners, w zwiazku z tym
    oczywiscie place TPSA ok. 4 zl za godzine (moze troche mniej, nie chce
    mi sie dokladnie juz w tej chwili tego przeliczac.)

    Chcialbym wiedziec jakie inne opcje istnieja w Warszawie, ktore nie
    wiazaly by sie z ograniczeniem czasowym, lub oplata za kazda godzine
    korzystania z internetu. Wiem ze moge sie polaczyc przez:

    Kabel:

    Tutaj w gre wchodzi Aster City oraz Chello. Czy istnieja jakies inne
    firmy? Jak szybki jest dostep do zagranicznych serwerow. Nie chodzi mi
    tylko o przepustowosc ale takze opoznienie. Czy ktos moglby
    opublikowac tutaj wyniki tracert np. do google.com?

    Radio:
    Tele2. Sa jeszcze jakies inne opcje? Znowu prosze o wyniki tracert.
    Czy fakt ze dane ida przez fale radiowe nie zwieksza opoznien?

    Telefon:
    SDI oraz Neostrada? Czytalem na tym forum ze srednia przepustowosc to
    ok. 10kB/s. A jaki jest ping do serwerow zachodnich?

    Interesuja mnie tylko i wylacznie polaczenia gdzie ping do serwerow
    zagranicznych wynosi max. 250-300 ms. (z mojego komputera do serwera.)

    Obecnie wynosi on ok. 250 ms. Ping do pierwszego hop'a to troche ponad
    100ms, rozumiem ze tak wolne sa modemy? Czy jeslil bede korzystal z
    modemu kablowego, opoznienie do pierwszego serwera bedzie tak samo
    duze, czy tez zaoszczedze te 100 ms? A w przypadku polaczenia
    radiowego?

    Czy sa jeszcze jakies inne opcje?

    Pozdrawiam,
    Robert W.

  • 2. Data: 2002-02-07 13:39:27
    Temat: Re: Internet w Warszawie
    Od: "killer" <e...@a...net>

    Nie bede sie rozpisywal z pingami i tracertami bo chce mi sie spac juz.
    Prawda jest taka ze najlepiej jest zawitac do aster.Radiowki nie polecam w
    tele 2 bo sie ustawiaja tylko na biznesowych klientow.Z radiowki jezeli juz
    to pro futuro.
    A chello i neostrada jezeli ci nei przeszkadzaja limity na download.
    Ale i tak najtaniej ci wyjdzie w aster.Nie pisze tego ze sam mam.Uzywalenm
    chello,z tpsa chyba jak kazdy tez mialem kontakt i mam swoje zdanie o tej
    firmie nei koniecznei mile.A domysl sie jak zalatwic u nich reklamacjie ze
    ci cos wolno dziala.
    A jak chcesz zobaczyc jak dziala to to zapraszam do biura obslugi klienta
    astera.Wiem ze byli na al. niepodleglosci ale sluchy mnie doszly ze
    przeniesli sie na plac hallera.Na miejscu mozna sobei posiedziec (postac)
    przy kompach podlaczonych do dwoch roznych pakietow predkosciowych

    Pozdrawiam
    killer

  • 3. Data: 2002-02-07 13:40:05
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    Chlopecze! Odpowiedz mi jedno - czy to jest problem polskiego internetu??

  • 4. Data: 2002-02-07 13:40:35
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Robert W." <d...@z...spam> napisal:
> [...]
    > oczywiscie place TPSA ok. 4 zl za godzine (moze troche mniej, nie chce
    > mi sie dokladnie juz w tej chwili tego przeliczac.)

    Placisz 7 zl w godz. 8-22, bo IPartners nie ma numeru dla polaczen
    teleinformatycznych.

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 5. Data: 2002-02-07 16:21:44
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@g...pl>

    Wiadomość napisana przez: "Robert W.":

> [...]
    > tylko o przepustowosc ale takze opoznienie. Czy ktos moglby
    > opublikowac tutaj wyniki tracert np. do google.com?

    Przejdz sie do centrum sprzedazy [na przyklad na Dabrowskiego], tam
    mozesz sprawdzic samemu jak dziala Aster.
    4 kompy, 3 dostepne pakiety.

    --
    jackal
    (:) P.I.G.S. Member

  • 6. Data: 2002-02-08 14:59:44
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl>

    WLASNIE TO JEST DOBRE PYTANIE !!!!

    > Przejdz sie do centrum sprzedazy [na przyklad na Dabrowskiego], tam
    > mozesz sprawdzic samemu jak dziala Aster.
    > 4 kompy, 3 dostepne pakiety.

    w polsce dostep do sieci to nie para butow ktore mozna kupic w kazdym
    sklepie
    i przebierac dowoli ... musza Cie chciec podlaczyc a z tym jest problem

    mieszkam w wawie w centrum (czerniakowska)
    kablowki mnie zlewaja za kazdym razem slysze "2-ga polowa przyszlego roku"
    w tepsie podanie o SDI lezy 4-mce

    moze ktos zna alternatywne firmy ???

    znalazlem firme ATJ podlacza radiowo
    mialo byc tak pieknie 1000 podlaczenie (na raty) + 60 miesiecznie ale...
    ktos sie ze mna umowil i NIE przyszedl zdzwonilem ale mnie zlewali
    wiec NIE POLECAM FIRMY ATJ http://www.atj.pl/

    ale moze jest jakas powazna firma ktora swiadczy podobna usluge moze znacie
    ????

    --
    <szpila>

  • 7. Data: 2002-02-10 18:35:37
    Od: "Robert W." <d...@z...spam>

    Dzieki za pomoc, ale jeszcze raz sie zapytam, czy ktos moglby podac
    jaki ma sredni ping do np. www.google.com? Wazne jest aby lacza nie
    byly zapchane, korzystam miedzy innymi z serwisow przesylajacych dane
    jako ciagly 'stream.'

    Tak, uwazam ze dotyczy to problemow polskiego internetu, powiedzial
    bym wiecej, ze w tej chwili marna jakosc polaczen jest problemem numer
    jeden (plus horendalnie wysokie ceny, place miesiecznie 10 razy wiecej
    niz placilem w stanach.)

    A wiec, czy moglby ktos podac wyniki pingow do paru zachodnich
    serwerow z roznych serwisow typu chello, aster city, tele2 plus jakie
    kolwiek inne firmy ktore oferuja polaczenie stale (nie biarac za
    godzine, chyba ze bardzo tanio.)

    Robert W.

  • 8. Data: 2002-02-10 18:36:30
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    killer wrote:

> [...]
    > to pro futuro.
    > A chello i neostrada jezeli ci nei przeszkadzaja limity na download.

    Te, ktorych nie bedzie? ;>

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee@.cpi.pl

    "Satyry, które rozumie cenzor są słusznie zakazane.
    -- Karl Kraus"

  • 9. Data: 2002-02-10 22:46:27
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Tomasz Jarzynka wrote:

    [...]

    > Te, ktorych nie bedzie? ;>

    A ktoś gdzieś oficjalnie powiedział albo napisał, że nie będzie? Bo w
    cenniku i regulaminie nadal straszą.

    --
    I think I'm a clone now | [ THIS SPACE INTENTIONALLY LEFT BLANK ]
    there's always two of me |

  • 10. Data: 2002-02-11 18:09:43
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Michal Szokolo wrote:

    > A ktoś gdzieś oficjalnie powiedział albo napisał, że nie będzie? Bo w
    > cenniku i regulaminie nadal straszą.

    Wieść gminna, informacja od ludzi, którzy mają kontakt z managementem
    TPSA i od montera mnie osobiście wystarcza. Nie zaczęli nawet kupować
    sprzętu. Ba, nawet nie zaczęli się przymierzać.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee@.cpi.pl

    "Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?
    -- Pierre Augustin Beaumarchais"