  • 11. Data: 2002-02-11 20:16:24
    Temat: Re: Internet w Warszawie
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Tomasz Jarzynka wrote:

    > Wieść gminna, informacja od ludzi, którzy mają kontakt z managementem
    > TPSA i od montera mnie osobiście wystarcza. Nie zaczęli nawet kupować

    To powiedzcie temu Famie że też jest głupi i vice versa...

    Plotki to ja też słyszę, ale interesuje mnie jakiś dowód na poprawę
    zdrowia psychicznego ww managementu. Na razie widać raczej objawy
    odwrotne :-(

    > sprzętu. Ba, nawet nie zaczęli się przymierzać.

    Ba, teoretycznie moga próbowac to zrobić na tym g*, do którego się
    trzeba logować. Podobno. Jeden CNE tak twierdził po piwie.

    --
    I think I'm a clone now | [ THIS SPACE INTENTIONALLY LEFT BLANK ]
    there's always two of me |

  • 12. Data: 2002-02-12 14:22:36
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>

    ping zdecydowanie najlepszy przez astercity.
    wiecej mi sie nie chce pisac...

  • 13. Data: 2002-02-12 21:51:25
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > ping zdecydowanie najlepszy przez astercity.
    > wiecej mi sie nie chce pisac...

    Bo tam sieciowcami sa inteligentni i nieleniwi ludzie...

  • 14. Data: 2002-02-13 14:05:53
    Od: "mielony" <l...@z...pl>

    Zadzwoń 0800 127 918 lub BOK 536 43 00-09
    firma nazywa się SFERIA (Polpager Sp.zoo)
    aktualnie dzierżawi telefony bezprzewodowe (terminale z własnym numerem
    np.435 06 00)
    do łaczności poprzez VoIP, Nie muszę dodawać o niskich kosztach imp . np.
    na tel komórkowy 1 min.-0.90zł , poł Europa 1zł/min.
    aktywacja 399zł
    abonament tel 49zł
    abonament tel. + stałe łacze I-net. (gwarant szybkość 144Kbps ) - 130zł
    oferta skierowana na razie na śródmieście
    ale ja mam terminal w samochodzie i doskonałą łączność aż do Jeziornej
    pzdr
    lm

  • 15. Data: 2002-02-14 14:26:05
    Od: "ArtLion" <a...@w...pl>

    http://www.orasoft.com.pl
    http://www.orasoft.net.pl

    Przepraszam, ze na forum, ale Pan Robert W ma "ciekawy" adres na odpowiedzi
    bezposrednie.

    ArtLion

    Użytkownik Robert W. <d...@z...spam> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:h...@4...com..