  • 1. Data: 2010-02-15 15:48:19
    Temat: Internet w Play, zasieg
    Od: "smutek" <s...@e...net>

    Oglądałem mapki zasięgu internetu na stronie Play i mam pytanie:
    tylko w tych miejscach działa internet gdzie podano, czy zaznaczno
    jedynie zasięg szybkiego internetu, a w pozostałych rejonach kraju
    działa tylko GPRS dzięki nadajnikom Plusa?

  • 2. Data: 2010-02-15 15:52:41
    Temat: Re: Internet w Play, zasieg
    Od: "r." <n...@n...com>

    smutek pisze:
> [...]
    > jedynie zasięg szybkiego internetu, a w pozostałych rejonach kraju
    > działa tylko GPRS dzięki nadajnikom Plusa?

    Zwykle tak, ale z doświadczenia wiem, że w terenie jest często lepiej
    niż na mapce. Zdarza się, ze zasięg jest w miejscu, gdzie wg. mapki już
    nie powinno go być.

    pozdrawiam
    r.

  • 3. Data: 2010-02-15 18:03:28
    Od: "smutek" <s...@e...net>

    Użytkownik "r." <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Zwykle tak, ale z doświadczenia wiem, że w terenie jest często lepiej
    > niż na mapce. Zdarza się, ze zasięg jest w miejscu, gdzie wg. mapki
    > już nie powinno go być.

    Ja akurat mieszkam na terenie z zasięgiem, tylko się zastanawiałem czy
    gdzie indziej też to będzie działać.
    Więc roaming wewnętrzny z Plusem na terenie kraju dotyczy tylko połączeń
    głosowych i sms, a netu nie?

  • 4. Data: 2010-02-15 19:02:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-15 19:03, smutek wrote:

    > Więc roaming wewnętrzny z Plusem na terenie kraju dotyczy tylko połączeń
    > głosowych i sms, a netu nie?

    DATA też, tylko wg stawek ze standardowego cennika - OIDP 12 gr/100 kB

  • 5. Data: 2010-02-15 20:25:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hlc5o7$gbv$1@news.onet.pl...

    > DATA też, tylko wg stawek ze standardowego cennika - OIDP 12 gr/100 kB

    Lub 5 MB za 5 zl w pakiecie we Freshu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-02-16 09:49:11
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    > Lub 5 MB za 5 zl w pakiecie we Freshu.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    polecam *140#

  • 7. Data: 2010-02-16 11:57:42
    Od: BearBag <c...@g...com>

    teraz we freshu wprowadzili nowy pakiet, 100MB za 5zł, oczywiscie w
    zasiegu 3G Playa ale to juz naprawdę duży obszar.

  • 8. Data: 2010-02-16 13:12:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >teraz we freshu wprowadzili nowy pakiet, 100MB za 5zł, oczywiscie w
    >zasiegu 3G Playa ale to juz naprawdę duży obszar.

    Nie tylko 3G to istotne.
    I to jest sposob na bardzo tani miesieczny internet dla kogos, kto zamierza
    bardzo malo korzystac. Tylko na modem sie trzeba wykosztowac, ale teraz to
    juz ponizej 200 zl cos tam si epowinno kupic.
    Zamierzam wlasnie taki internet zmontowac mojej 63 letniej matce - niech sie
    pouczy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-02-16 13:28:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > juz ponizej 200 zl cos tam si epowinno kupic.
    > Zamierzam wlasnie taki internet zmontowac mojej 63 letniej matce - niech sie

    100mb to może starczyć na internet w komórce. Moja mama jest niewiele
    młodsza od Twojej, korzysta z internetu od jakichś 3 lat, obecnie
    wykorzystuje 1-2gb miesięcznie - tylko poczta i strony www.

    Jak chcesz matce pokazać co to jest internet, to 100mb jest
    zdecydowanie za mało - chyba że pokazywanie będzie polegało na
    odbieraniu poczty raz dziennie, broń Boże bez załączników.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-02-16 14:01:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > mało - chyba że pokazywanie będzie polegało na odbieraniu poczty raz dziennie,

    U mnie przeglądanie netu to 1,5-2 GB na dzień (brak p2p). Większa część to radio
    internetowe.