    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet stacjonarny w erze
    Date: Wed, 20 Apr 2011 07:18:20 +0000 (UTC)

    Piter S. wrote:
    > W jaki sposób najkorzystniej otrzymać
    > internet stacjonarny w sieci ERA? Chodzi o techniczne i finansowe
    > możliwości. Czy np.zamówić bez promocji telefon stacjonarny w TP i
    > przenieść go najszybciej jak się uda do ERY i wtedy zamówić stacjonarny
    > internet i telefon w erze na lini TP?

    W takim wypadku dolicz koszty zerwania umowy terminowej w TP. No chyba,
    że aktywujesz telefon w umowie bezterminowej (aktywacja około 350 PLN).
    Mam podobny problem z Erą: mam Era linia domowa i chcę mieć Era numer
    stacjinarny czy jakoś tak i Era powiedziała, że muszę... przenieść gdzieś
    ten numer np. do TPSA i dopiero wtedy przenieść... z powrotem.

    Jakub