  • Data: 2012-03-29 21:34:08
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2012 20:58, Animka pisze:

    > Kropelka za szybko wysycha, rozlewa się i juz raz skleilam sonie nią
    > przy okazji palce oraz zniszczyłam buta (chciałam podeszwe podkleić).
    > Rozlało się na bok buta i trzeba było je wyrzucić.
    > Chyba w razie czego, jak mi ta karta będzie bardzo potrzebna kupię
    > wtórnik tej karty.
    > Mogłyby te miłe panie w Areo poinstuować mnie, że nie powinnam karty
    > wyłamywać. Kopertę otworzyłam dopiero w domu i po chłopsku ją wyłamałam.

    mnie natomiast wyleciał microsim po 458 wyjęciu i włożeniu do modemu.
    wiesz co zrobiłem? ramkę i microsima nakleiłem na taśmę klejącą, stykami
    do dołu. Dokładnie, precyzyjnie, wygniotłem tak aby do styków... klej
    się nie dostał. odwróciłem taśmą do dołu, wlałem klej w szczelinę,
    nadmiar starłem gumką porwaną dziecku z piórnika. mam "funkiel nówkę" w
    rozmiarze starndard sim.

    ToMasz

    PS Distal