  • 31. Data: 2004-03-05 16:37:01
    Temat: Re: Internet - 22%
    Od: Choosen One <T...@o...WYTNIJTO.pl>

    > ...a mialo byc tak pieknie, wywiady mialby byc!
    >
    > Swoja droga nie sadzilem zeby to przeszlo, internet bez vatu? ...jeszcze
    > czego, przecie
    > to nie ameryka gdzie taka stawka de facto jest od niedawna, poza tym u nas
    > ceny juz
    > sa kilkakrotnie wyzsze niz w UE ...wiec jak jeszcze troszeczke je
    > podniesiemy to nic
    > sie nie stanie (dla przykladu i-net w grecji jest 3x tanszy).
    Taaa, z taką Szwecją czy Japonią nawet nie ma co porównywać (chyba
    równowartość 200 zł za łącze 100 Mbit) :((

    Tylko wziaść siekierę i ... (spragn... tfu... wkurzony? wyraź to!)

    --
    Choosen One
    there is no choose

  • 32. Data: 2004-03-05 16:50:02
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    Ostatnio, Jakub "Venom" Żukowski o adresie v...@n...venomski.com
    napisał(a)
    artykuł c292hn$52n$...@n...news.tpi.pl o tresci:
    > Witam,
    > Jednak bedziemy mieli 22% VAT`u na internet. Senat wniusl poprawki i
    > je przeglosowal :// Co to za kraj...

    a co tak naprawde jest lepsze "zwolnienie z VAT" (nie 0%) czy 22% ?

    --
    + A.S.K. Drama Administrator
    + Łukasz Galonska - Awex

  • 33. Data: 2004-03-05 16:50:15
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    On 2004-03-05, sh95 <s...@W...Portal.pl> wrote:
    > Trzecia: jako wielki milosnik internetu - chyba od niego uzalezniony, nie
    > widze sensu traktowania inetu jako cos specjalnego, co musi byc
    > uprzywilejowane niskim podatkiem. Telewizja kiedys tez raczkowala i nikt z
    > tego powodu nie obnizal podatku na abonament czy na same telewizory. Moze w
    > koncu bedzie mniej holoty internetowej, mniej spamu, mniej wlamow, mniej
    > reklam, mniej porno, mniej innych glupot....

    Czyli to dobrze, że mniej osób będzie korzystało z Internetu?

    > Czwarta: chyba na tej grupie juz kiedys czytalem sluszna opinie - cena
    > dostepu do internetu nie powinna byc obnizana przez pastwo,

    Państwo nie ustala ceny, tylko nakłada podatek.
    Według mnie państwo powinno wkładać w rozwój sieci w Polsce pieniądze, bez
    względu na potencjalne zyski.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 34. Data: 2004-03-05 17:59:10
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Fri, 5 Mar 2004 17:37:01 +0100
    Choosen One <T...@o...WYTNIJTO.pl> wrote:

    > Taaa, z taką Szwecją czy Japonią nawet nie ma co porównywać (chyba
    > równowartość 200 zł za łącze 100 Mbit) :((

    Ta 1000mbps odrazu.... no comments...

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 35. Data: 2004-03-05 18:01:34
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    Ostatnio, Slawek o adresie s...@a...net napisał(a)
    artykuł 20040305185910.7632b770@sk_desk.alternatywa.lublin.p
    l o tresci:

    > Ta 1000mbps odrazu.... no comments...

    cos taki niedowiarek :] faktycznie tak jest

    --
    + A.S.K. Drama Administrator
    + Łukasz Galonska - Awex

  • 36. Data: 2004-03-05 18:05:59
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Awex wrote:

    > cos taki niedowiarek :] faktycznie tak jest

    Ale 1000 MB/s czy 1000 Mbps ? :->
    I podobno po podpisaniu umowy daja za darmo komputer. I monitor. No i dom,
    bo przeciez gdzies trzeba te rzechy trzymac.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 37. Data: 2004-03-05 18:17:15
    Temat: Re: Internet - 22% [OT] (was: Internet - 22%)
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Fri, 5 Mar 2004 16:04:59 +0100, Przemyslaw Popielarski wrote:
    > Poki nie stworzysz półprzęstępczej organizacji blokującej granice, drogi,
    > urzędy w calym kraju, niszczącej mienie prywatne i panstwowe, wybijającej
    > okna w ministerstwach i doprowadzającej do rozlewu krwi z walkach z policją,
    > póty będą lać na Ciebie ciepłym moczem.

    no przecież jest kilka takich. Związki zawodowe, Samoobrona, jakieś
    śmieszne stowarzyszenie bezrobotnych itp. oszołomy

    B.

    --
    Popieram program obniżenia podatków: www.odpowiedzialnosc.org

  • 38. Data: 2004-03-05 18:32:02
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Bronek Kozicki wrote:

    > no przecież jest kilka takich. Związki zawodowe, Samoobrona, jakieś
    > śmieszne stowarzyszenie bezrobotnych itp. oszołomy

    No zgadłeś kogo miałem na myśli, a teraz śmiało sprobuj stworzyć taką samą
    organizację ds Internetu. Środki walki pozostaw te same. Powodzenia :)

  • 39. Data: 2004-03-05 18:55:41
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Awex w <c2ab30$2h6$1@news.polbox.pl> zeznal:

    > a co tak naprawde jest lepsze "zwolnienie z VAT" (nie 0%) czy 22% ?

    22% jest lepsze

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?

  • 40. Data: 2004-03-05 18:58:37
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> wrote:
> [...]

    Jest juz taka organizacja przestępcza. Żont się nazywa.

    > no przecież jest kilka takich. Związki zawodowe, Samoobrona, jakieś
    > śmieszne stowarzyszenie bezrobotnych itp. oszołomy

    Najśmieszniejsi są zdychajacy z głodu i zimna.

    miab