  • 21. Data: 2004-03-05 13:04:09
    Temat: Re: Internet - 22%
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    On 2004-03-05, Piotr Klaban <m...@m...torun.pl> wrote:
    > No to moze wystosuja swoich przedstawicieli do parlamentu Unii Europejskiej?
    > Zaglosowalbym na nich, zeby tylko glosowali tam za rozwojem internetu i
    > przeciwko patentom na oprogramowanie i inne takie.

    IMHO dobry pomysł. Przecież poparcie będzie niezerowe.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 22. Data: 2004-03-05 13:15:08
    Od: marcin szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Paluch napisał:

    > to teraz niech jeszcze przejda "wynalazki" nowego ZUSu i jeszcze pare
    > patentow pana Pola, wszyscy przejdziemy na zasilki i zmienimy nazwe na
    > Argentyna ... juz duzo nie brakuje ...

    Czy Polska to musi być aż tak okrutnie popier. kraj
    Przecież jak się czyta codzienne dzienniki to aż rzuca .
    A ten wczorajszy numer z vat na i-net i budowlanke to już rozłożył mnie
    konkretnie, i jeszcze teraz fałszywa Jakubowska na mnie zerka z TV.
    Ale znieśli Vat dla twórców ludowych :D teraz w ramach twórczości
    ludowej będziemy kable kłaść i konfigurować serwery.
    poz 1. rzeźbienie w serwerze :>
    Dobrze ,że to piatek już.
    A może Pan Pohl się za to weźmie ?? Będziemy mieli autostrady
    internetowe :)

    Marcin

  • 23. Data: 2004-03-05 13:19:19
    Od: th3tox <t...@W...bzI>

    Użytkownik marcin szczygielski napisał:

    > Czy Polska to musi być aż tak okrutnie popier. kraj
    <...chlast...>
    > A może Pan Pohl się za to weźmie ?? Będziemy mieli autostrady
    > internetowe :)

    mowia, ze niemcy maja infrastrukture, za to my mamy ministra
    infrastruktury. budujace. :)

    --
    [ 011101000110100000110011011101000110111101111000 ] | th3tox
    [ real coders code in binary http://whiteparty.biz ] |

  • 24. Data: 2004-03-05 14:59:12
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czyżbyś był socjalistą (albo lepperowcem) i uważał internet za usługę
    > "wybraną"?

    czyżby ostatnio pan lepper między pomysły obrabowania banku
    i drukowania pieniędzy włożył również koncepty wspierania
    nowoczesnych technologii???

    Pix

  • 25. Data: 2004-03-05 15:04:59
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Jacek Popławski wrote:
    > Skoro z Internetu korzysta już całkiem sensowny procent Polaków, to
    > może mogłaby powstać apolityczna organizacja próbująca lobbować na
    > rzecz rozwoju sieci w Polsce?

    Z samochodów korzysta znacznie wiekszy procent Polakow, a tez sie ich łupi i
    okrada przy każdej sposobności.

    Poki nie stworzysz półprzęstępczej organizacji blokującej granice, drogi,
    urzędy w calym kraju, niszczącej mienie prywatne i panstwowe, wybijającej
    okna w ministerstwach i doprowadzającej do rozlewu krwi z walkach z policją,
    póty będą lać na Ciebie ciepłym moczem.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 26. Data: 2004-03-05 15:18:05
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    Użytkownik "Jakub "Venom" Żukowski" <v...@n...venomski.com> napisał w
    wiadomości news:c292hn$52n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Jednak bedziemy mieli 22% VAT`u na internet. Senat wniusl poprawki i je
    > przeglosowal :// Co to za kraj...

    Sorki, ale nie moge sie powstrzymac:

    Pierwsz sparawa: "wielkie mi co". Cieszyc sie nalezy z tego ile sie
    zaoszczedzilo przez ostatnie lata, gdy vat byl 7%, a nie plakac ze Vat
    bedzie wiekszy.

    Druga sprawa: Senat _wiósł_ poprawki, ale to do sejmu nalezy ostatnie slowo.
    Prawda jest taka ze sie cieszycie/placzecie/cieszycie 3 razy z jednej
    sprawy - na razie dwa, ale jeszcze nadal nie jest nic zakonczone.

    Trzecia: jako wielki milosnik internetu - chyba od niego uzalezniony, nie
    widze sensu traktowania inetu jako cos specjalnego, co musi byc
    uprzywilejowane niskim podatkiem. Telewizja kiedys tez raczkowala i nikt z
    tego powodu nie obnizal podatku na abonament czy na same telewizory. Moze w
    koncu bedzie mniej holoty internetowej, mniej spamu, mniej wlamow, mniej
    reklam, mniej porno, mniej innych glupot....

    Czwarta: chyba na tej grupie juz kiedys czytalem sluszna opinie - cena
    dostepu do internetu nie powinna byc obnizana przez pastwo, tylko przez
    wolna konkurencje wsrod operatorow - i w tym pole do popisu ma rzad, sejm
    czy senat - by to ulatwic i przyspieszyc.

    Pozdrawiam
    sh95

    P.S. Zdaje sobie sprawe ze malo kto sie ze mna zgodzi, a moze i nawet nikt.
    Co nie zabiera mi mozliwosci wypowiedzenia wlasnej opinii w dyskusji - na
    grupie dyskusyjnej.

  • 27. Data: 2004-03-05 15:41:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 05 Mar 2004 14:15:08 +0100, w <c29uha$atb$1@news.onet.pl>, marcin
    szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Czy Polska to musi być aż tak okrutnie popier. kraj

    Tak. Musi być. I będzie. Bo wszyscy są święci przekonani, że Internet to usługa
    wybrana, na którą należy koniecznie obniżyć podatki. Z kolei inni są
    przekonani, że podatki należy obniżyć na xxx, albo na yyy, albo na zzz. I
    dopóki każdemu będzie się wydawało, to tak będzie.

    Mnie się wydaje, że nalezy obniżyć VAT z 22% na 7% na wyciągi narciarskie.

    Pozdrawiam towarzyszów.

  • 28. Data: 2004-03-05 16:20:20
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Czyżbyś był socjalistą (albo lepperowcem) i uważał internet za usługę
    > "wybraną"?

    Polaków potrzeba jest dwa razy mniej i to nieoświeconego bydła.

    miab

  • 29. Data: 2004-03-05 16:33:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Mar 2004 15:59:12 +0100, w <c2a4sr$gpc$1@nemesis.news.tpi.pl>, "pix"

    > czyżby ostatnio pan lepper między pomysły obrabowania banku
    > i drukowania pieniędzy włożył również koncepty wspierania
    > nowoczesnych technologii???

    Akurat nie całkiem o to chodzi ;).

  • 30. Data: 2004-03-05 16:35:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Mar 2004 16:18:05 +0100, w <c2a5re$knb$1@nemesis.news.tpi.pl>, "sh95"
    <s...@W...Portal.pl> napisał(-a):

    > Trzecia: jako wielki milosnik internetu - chyba od niego uzalezniony, nie
    > widze sensu traktowania inetu jako cos specjalnego, co musi byc
    > uprzywilejowane niskim podatkiem. Telewizja kiedys tez raczkowala i nikt z

    Wow, wreszcie jakiś rozsądny głos, szkoda tak niewiele ich.

    Ale to tylko pokazuje w ilu grupowiczach jeszcze tkwi socjalizm pełną gębą :D.
    Szczerze mówiąc -- dobrze na przyszłość to nie rokuje...