  • 41. Data: 2004-03-05 19:01:13
    Temat: Re: Internet - 22%
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Wow, wreszcie jakiś rozsądny głos, szkoda tak niewiele ich.
    >
    > Ale to tylko pokazuje w ilu grupowiczach jeszcze tkwi socjalizm pełną
    > gębą :D. Szczerze mówiąc -- dobrze na przyszłość to nie rokuje...

    Ja też. Bo właśnie dzieki owym podatkom tkwią w socjaliźmie.

    miab

  • 42. Data: 2004-03-05 19:33:37
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    Ostatnio, Przemyslaw Popielarski o adresie p...@h...pl napisał(a)
    artykuł 4...@n...home.net.pl o tresci:

    > Ale 1000 MB/s czy 1000 Mbps ? :->
    > I podobno po podpisaniu umowy daja za darmo komputer. I monitor. No i
    > dom, bo przeciez gdzies trzeba te rzechy trzymac.

    na juz tego artykulu nie znajde ale przelicznik byl taki 100 Mb/s za okolo
    200 zl

    --
    + A.S.K. Drama Administrator
    + Łukasz Galonska - Awex

  • 43. Data: 2004-03-05 19:42:04
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Awex" <a...@d...tnijto.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio, Przemyslaw Popielarski o adresie p...@h...pl napisał(a)
    > artykuł 4...@n...home.net.pl o tresci:

    > na juz tego artykulu nie znajde ale przelicznik byl taki 100 Mb/s za okolo
    > 200 zl

    Magazyn Internet ?

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 44. Data: 2004-03-05 19:57:30
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Awex wrote:
    > na juz tego artykulu nie znajde ale przelicznik byl taki 100 Mb/s za
    > okolo 200 zl

    A, przelicznik. I limit na transfer tez przeliczono?

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 45. Data: 2004-03-05 20:03:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Mar 2004 16:50:15 +0000 (UTC), w
    <s...@d...example.net>, Jacek Popławski <j...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Czyli to dobrze, że mniej osób będzie korzystało z Internetu?

    Demagogia. To samo można powiedzieć o każdej rzeczy czy usłudze.

  • 47. Data: 2004-03-05 20:40:46
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    > Magazyn Internet ?
    raczej nie... http://hacking.pl/news.php?id=3097

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 46. Data: 2004-03-05 20:40:46
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,

  • 48. Data: 2004-03-05 21:52:37
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Poki nie stworzysz półprzęstępczej organizacji blokującej granice, drogi,
    > urzędy w calym kraju, niszczącej mienie prywatne i panstwowe, wybijającej
    > okna w ministerstwach i doprowadzającej do rozlewu krwi z walkach z
    > policją, póty będą lać na Ciebie ciepłym moczem.

    Cóż, każdy ma takie formy walki i nacisku, na jakie pozwala mu jego rozwój
    intelektualny ;-) My będąc bardziej subtelni ;-) zamiast oflagowywać
    serwerownie, tworzyć pikiety, sięgać po pałki i kije, przyjrzyjmy się naszym
    krosownicom. Proponuję na czas głosowań w Sejmie idiotycznych bubli
    legislacyjnych wyciągać kilka(naście) wtyczek z krosownic tam, gdzie trzeba.

    ;-))

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 49. Data: 2004-03-05 21:57:38
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > Według mnie państwo powinno wkładać w rozwój sieci w Polsce pieniądze, bez
    > względu na potencjalne zyski.

    Ooooo taaaak ;-))))
    Domagam się zatem interwencyjnego skupu przez państwo kont e-mail po 100
    zł/miesiąc sztuka w ilości co najmniej 1000 sztuk miesięcznie. Uzyskane
    pieniądze przeznaczę na rozbudowę (swojej) sieci.

    ;-))

  • 50. Data: 2004-03-05 22:14:33
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Ta organizacja istnieje - to polski oddział Internet Society, www.isoc.org.pl.
    > Tyle, że jest mało nagłośniona.

    Czyli nie ma jej. Tylko _rzeczywiście zauważalne_ protesty i akcje dają skutek.

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?