  • Data: 2013-02-21 09:36:57
    Temat: Re: Interfejs do polaczenia serwera z macierza dyskowa
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 08:58:48 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przyzwoite powinno w miarę efektywnie wykorzystywać sprzęt,

    Środowisko musi być też niezawodne, tj. zapewniać możliwość podjęcia
    dalszej pracy natychmiast po awarii pojedynczego hosta w klastrze, a nie
    dopiero po odtworzeniu maszyny z backupu. Tj. ja wiem, że teoretycznie
    da się to zrobić na dwóch synchronizowanych przez sieć pecetach, ale ani
    to niezawodne, ani wydajne, ani elastyczne... Ale w sumie to trochę
    spekulacje, bo nie znamy oczekiwań wątkotwórcy.

    > a x to może
    > być 50, ale może też być 5000...

    Tego jeszcze nie wiadomo, ale skoro człowiek pyta o podstawy, to pewnie
    chodzi o jakieś rozwiązanie stawiane własnymi siłami, bez pomocy firmy
    wyspecjalizowanej w budowaniu środowisk ERP. Ergo - dla max 20-30
    userów. W przeliczeniu na usera koszty takiej serwerowni będą bardzo
    wysokie, stąd była moja sugestia rozważenia kolokacji. Poza tym są firmy
    prowadzące za całkiem niewielkie pieniądze kompletne usługi łącznie z
    wynajmem serwerów bazodanowych i pasowanych pod klienta aplikacji ERP.
    Kiedyś korzystaliśmy z usług takiej firmy i dobrze ten czas wspominam.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/