  • Data: 2013-07-30 22:21:39
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-30 21:52, sundayman pisze:

    > A czego ci tu brakuje ? Bo rozwiązanie jest skuteczne - jeśli na dworze
    > jest odpowiednio ciemno, to po wejściu do pomieszczenia czujki
    > umieszczone w suficie zapalają światło.
    > Jeśli przez odpowiednio długi czas nikogo tam nie ma, to światło gaśnie.
    >
    > Czego brak ?

    Masz ochotę z żoną/narzeczoną/konkubiną urozmaicić swoje pożycie i
    idziecie do kuchni lub salonu, a wtedy połowa sąsiadów ma darmową
    rozrywkę :)
    Skąd system ma wiedzieć czy leżysz w łóżku bo idziesz spać, czy chcesz
    sobie poczytać, czy może np. poznałeś koleżankę która nie lubi po ciemku?
    Wersja dla samotnych - wstajesz w nocy bez piżamy żeby napić się wody
    albo zwrócić nadmiar płynów w łazience, i znowu blok naprzeciwko ma
    radochę :)
    Pewnie można wbudować do sterowania różne opcje tematyczne, ale czy nie
    prościej i lepiej zostawić decyzję użytkownikowi.
    Piotrek