    From: GK <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Intel 2160 - skacząca częstotliwość
    Date: Tue, 23 Feb 2010 10:28:29 +0100

    Radosław Sokół pisze:

    > Bo oszczędza energię. Jak procesor nie jest obciążony obli-
    > czeniami, nie ma powodu, by pracował z pełną częstotliwością
    > i grzał otoczenie. Nie próbuj nakazać mu działać non stop na
    > 1.8 czy 2.25 GHz, bo nie ma to sensu i tylko będzie szkodli-
    > we.
    >
    > Poszukaj sobie haseł "SpeedStep" i "Enhanced SpeedStep".

    No właśnie znalazłem i dlatego wycofałem wpis, ale zdążyliście
    odpowiedzieć wcześniej :-)

    A mam jeszcze takie pytanie: temp. pracy waha się od 40 do 73 stopniach
    w stresie. Te 73 to chyba sporo za dużo? Wiatrak standardowy. Wczoraj
    zmieniałem pastę przewodzącą na radiatorze, ale nic nie pomogło...
    Pozostaje zmiana wiatraka?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz