  • Data: 2010-02-24 12:10:13
    Temat: Re: Intel 2160 - skacząca częstotliwość
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Kalka językowa. Angielskie "stress" znaczy po polsku "obcią-
    > żenie".

    > Warto sprawdzić przy zdjętej. Może masz za słabe wymuszenie
    > wymiany powietrza w obudowie i wszystko Ci się w środku kisi
    > w ciepłym powietrzu.

    Co do tego stresu to myślałem, że to coś innego niż obciążenie. Nie
    bawię się w podkręcanie procków, nigdy nie odwiedzałem takich stron,
    stąd moja nieznajomość słownictwa i wyrażeń.
    Hmm, jest to możliwe. Nie mam założonych dodatkowych wiatraków. A
    obudowa jest wyciszana od wewnątrz pianką.
    Może faktycznie będę musiał pomyśleć o wymuszeniu obiegu w obudowie.
    Niestety wiąże się to z dodatkowym szumem wiatraków, a za tym nie przepadam.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz