  • Data: 2016-04-22 17:40:57
    Temat: Re: Instalacja windows 10
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 21:27:14 UTC+2 użytkownik mw napisał:
    > Hej!
    >
    > Zawiesza mi się upgrade z 7 do 10. System win10 pobiera się z netu w 100%.
    > Przechodzi również przez etap tworzenia nośnika systemu.
    > I na tym koniec. Kolejny etap, w którym następuje pobieranie i sprawdzanie
    > aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
    > Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

    Miałem podobną sytuację przy aktualizacji jednego z komputerów - aktualizacja z win7.
    Nie dało się zaktualizować systemu do 10 przez windows update, get win10 przez strone
    MS też nie chciało zaskoczyć, żadne fixit nie pomagało, żadne resetowanie ustawień
    usługi windows update, a tworzenie nośnika kończyło się jak u Ciebie na sprawdzaniu
    aktualizacji.

    Pomogło utworzenie iso win10 na USB na innym komputerze i boot z tego USB - da się w
    ten sposób zaktualizować system bez utraty danych z 7. Po zainstalowaniu 10, windows
    update zaczął normalnie działać.

    pablo