  • 1. Data: 2016-04-21 12:48:16
    Temat: Instalacja windows 10
    Od: "mw" <m...@g...com>

    Hej!

    Zawiesza mi się upgrade z 7 do 10. System win10 pobiera się z netu w 100%.
    Przechodzi również przez etap tworzenia nośnika systemu.
    I na tym koniec. Kolejny etap, w którym następuje pobieranie i sprawdzanie
    aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
    Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

    Pzdr
    Mirek

  • 2. Data: 2016-04-22 14:53:33
    Temat: Re: Instalacja windows 10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mw napisa?(a):

> [...]
    > aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
    > Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

    Moim zdaniem winny jest zasilacz... :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2016-04-22 17:40:57
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 21:27:14 UTC+2 użytkownik mw napisał:
> [...]
    > aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
    > Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

    Miałem podobną sytuację przy aktualizacji jednego z komputerów - aktualizacja z win7.
    Nie dało się zaktualizować systemu do 10 przez windows update, get win10 przez strone
    MS też nie chciało zaskoczyć, żadne fixit nie pomagało, żadne resetowanie ustawień
    usługi windows update, a tworzenie nośnika kończyło się jak u Ciebie na sprawdzaniu
    aktualizacji.

    Pomogło utworzenie iso win10 na USB na innym komputerze i boot z tego USB - da się w
    ten sposób zaktualizować system bez utraty danych z 7. Po zainstalowaniu 10, windows
    update zaczął normalnie działać.

    pablo

  • 4. Data: 2016-04-22 18:47:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2016 12:48:16 +0200, mw napisał(a):

> [...]
    > sprawdzanie aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
    > Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

    Raz mialem tak. Pomoglo odinstalowanie antywirusa przed upgradem.

  • 5. Data: 2016-05-09 20:06:35
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-04-22 o 17:40, Pablo Eldiablo pisze:

> [...]
    w ten sposób zaktualizować system bez utraty danych z 7. Po zainstalowaniu 10,
    windows update zaczął normalnie działać.

    No u mnie na jednym z komputerów, też nie idzie update. Czy obraz win10
    można pobrać?

  • 6. Data: 2016-05-10 06:38:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 09 May 2016 20:06:35 +0200, Jawi napisał(a):

    > No u mnie na jednym z komputerów, też nie idzie update. Czy obraz win10
    > można pobrać?

    Można.

    [ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być ]
    [ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy. (JoeMonster.org) ]

  • 7. Data: 2016-05-10 10:33:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-09 o 20:06, Jawi pisze:

    > No u mnie na jednym z komputerów, też nie idzie update. Czy obraz win10
    > można pobrać?

    https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-05-11 23:12:08
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    > Użytkownik "mw" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    > aktualizacji zamiast trwać kilka minut nie kończy się nigdy.
    > Kółeczko instalatora kręci się w nieskończoność.

    Czy nie jest to sprzęt trochę starszej generacji? Np. z czasów Windowsa XP
    lub wczesnej Visty?

    Jurek W