  • Data: 2017-02-02 08:38:53
    Temat: Re: Instalacja gazowa czy sie oplaca
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-01 o 17:02, z pisze:

    > Wybór czy LPG czy Diesel jest bardzo subiektywny w przeciwieństwie do
    > przekonującej kwoty która zostaje w kieszeni przy wyborze Benzyna czy LPG.
    > "jezdze ok 10 tys rocznie, glownie miasto"

    LPG czy Diesel też uderza w ekonomię.
    Miałem Zafirę LPG, w zimie 12l/100km, teraz mam Megane 1,5dCi spalanie
    w zimie 6,5l/100km
    Przy moim przebiegu 1400km miesięcznie rocznie wychodzi 651zł różnicy na
    korzyść LPG.
    Zmieniłem samochód na nowszy, wielkościowo porównywalny, będąc świadomym
    zmiany miesięcznych kosztów wydawanych na paliwo.

    Gdybym został przy tym starszym samochodzie, mógłbym sobie wypłacić pod
    koniec roku 650, akurat na świąteczne prezenty :)
    Teraz prezentów nie będzie, przynajmniej nie z tego źródła :(

    --
    viktorius