  • Data: 2017-02-02 10:21:19
    Temat: Re: Instalacja gazowa czy sie oplaca
    Od: Jimiasty <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lutego 2017 14:59:45 UTC+1 użytkownik szerszen napisał:

    > Nie wiem jak to policzyłeś, ale licząc tylko i wyłącznie instalację i różnice na
    litrze, to wychodzi ponad rok, minimum.

    A faktycznie, przy przebiegu 1000 miesiecznie to tak z rok sie bedzie zwracac.
    Ale efekt uboczny zalozeniu gazu jest taki, ze nagle zaczynasz jezdzic wiecej.
    Auto tez zaczyna palic wiecej, bo masz wy.ebane na to czy pali 9 czy 13 i ostrzej
    cisniesz, no chyba ze jestes kompletnym dusigroszem :)

    Mam teraz trzecie auto z gazem. Jedyny problem to zmniejszony bagaznik, bo kolo
    zapasowe wypada wozic w dluzsze trasy.

    --
    Pozdro
    Jimiasty