  • Data: 2017-02-01 20:38:18
    Temat: Re: Instalacja gazowa czy sie oplaca
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-01 o 14:48, t-1 pisze:

    > Podane warunki:
    > 10tys. rocznie i miasto.
    > Pytający nie podał innych danych.
    > Jaki samochód? nie każdy dobrze znosi.
    > Czy ma garaż pod budynkiem - gaz odpada.

    Mam garaż pod blokiem, prawdziwy i nikomu gaz nie przeszkadza.
    Odpada w przypadku miejsc parkingowych pod budynkiem.

    > Dodatkowe kłopoty z przeglądami.

    Łżesz.
    Nie ma kłopotu jest większa opłata.

    > Dodatkowe awarie, czasem znienawidzone przez właściciela.

    Nie spotkałem. A biorąc pod uwagę że w przypadku awarii instalacji
    gazowej wyłączasz ją i jedziesz na etylinie nie wierzę w te znienawidzone.

    > Był okres drogiego gazu, brak gwarancji, ze nie powróci.

    Nie było takiego okresu. Zawsze był tańszy od etyliny i zawsze
    jakiś idiota straszył że to się zmieni. Jak na razie nie zmieniło się.

    > No i "last but not least" obciach.

    Dla tych co gazu nigdy nie mieli.