eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInstalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnałuRe: Instalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnału
  • Data: 2017-07-10 18:22:05
    Temat: Re: Instalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnału
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-10 o 16:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam w budynku instalację TV (antena zbiorcza DVB-T / Sat) na kilku kaskadowych
    multiswitchach.
    ZAcznijmy od tego że TV cyfrowe są bardzo wrażliwe na poziom sygnału,
    tam gdzie analog działał bez problemu po przejściu na cyfrę zaczyna się
    pikseloza, szkodzi i za słaby i za mocny.
    Ja do pomiarów takich bardzo zgrubnych używałe sat metera tyle że musisz
    go zasilać przez filtr lub od "tyłu" :)

    https://allegro.pl/kategoria/sprzet-satelitarny-6712
    8?string=miernik%20sygna%C5%82u%20satelitarnego&orde
    r=p&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-4-0511

    --
    Pozdr
    Janusz