eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInstalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnałuRe: Instalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnału
  • Data: 2017-07-11 23:34:45
    Temat: Re: Instalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnału
    Od: SnCu <t...@e...ca> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-10 o 16:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam w budynku instalację TV (antena zbiorcza DVB-T / Sat) na kilku kaskadowych
    multiswitchach.
    > Gdzieś w tym łańcuchu występuje przesterowanie (siła sygnału do 100% przy bardzo
    dużej pikselozie obrazu TV), a gdzieś być może za słaby sygnał (na niektórych pasmach
    Sat).
    > Jakie powinno być napięcie na wyjściu multiswitcha do następnego multiswitcha, i
    czym je pomierzyć (może konkretne wskazanie jakiegoś miernika za ....dziesiąt
    złotych?)?
    > Podobnie jakie powinno być napięcie na wyjściu multiswitchy do odbiorników TV?

    Generalnie to multiswitch kaskadowy nie wie, czy dostaje feeda prosto z
    konwertera czy z poprzedniego multiswitcha, więc poziom między
    multiswitchami powinien być taki sam jak ten od konwertera. Dlatego
    myślę, że miernik poziomu SAT do tego wystarczy: podłączyć konwerter
    prosto do tunera i sprawdzić czy odbiera dobrze, jeśli tak, to
    zapamiętać odczyt i ustawić tak samo w całym łańcuchu/drzewie. Powtórzyć
    dla wszystkich 4(8) torów.