eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInstalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnałuRe: Instalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnału
  • Data: 2017-07-11 21:57:24
    Temat: Re: Instalacja DVB-T / Sat na multiswitchach, a poziom (napiecie) sygnału
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-10 o 18:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > No właśnie ciekawe, że odbiera tania Wiwa, a pikseloza jest na drogim Samsungu.

    Też to zauważyłem, robiłem parę anten i TV firmowe miały problemy a Wiwa
    chodziła, np z toshibą miałe bardzo duży problem z doborem siły sygnału,
    odbiór 3 mux-ów a każdy z innym poziomem.
    Pomaga po 1 dobra kierunkowa antena o dużym zysku,2 dobry wzm antenowy
    ale z małym wzm i zasilacz z regulacją.

    > Multiswitche podobne do tych (ale część to inne modele z obracanymi potencjometrami
    regulującymi wzmocnienie):
    > www.dipol.com.pl/multiswitch_mv-508_terra_klasa_a_5-
    wejsciowy_8-wyjsciowy_z_regulacja_wzmocnienia_if_R70
    708.htm

    Ustawić minimalne wzmocnienie na nich bo po 1 mogą się wzbudzać, 2
    przesterowane produkować intermodulacyjny syf. Jak jest silny mux
    przesterowywujący to można go stłumić filtrem regulowanym np coś takiego

    http://www.dipol.com.pl/oferta-tv-sat-elementy-sieci
    -tlumiki,6576.htm

    --
    Pozdr