  • Data: 2003-11-04 11:22:27
    Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
    Od: " " <g...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ed <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ponieważ doszedłem do
    > wniosku, że już chyba lekko przegięli sprawę dzisiaj rano zadzwoniłem do
    > dyrekcji w Warszawie (6617503) i udało mi się porozmawiać z osobą związana
    > obsługą klienta. Znowu obiecanki, cacanki ale tym razem z obietnicą
    > oddzwonienia z informacją co się da z tym zrobić - zobaczymy czy oddzwoni.

    Witam, ciąg dalszy...

    Oczywiście nikt do mnie nie zadzwonił więc wieczorem przygotowawszy się
    odpowiednio do długich rozmów dorwałem kolejnego "końsultanta". Po szeregu
    tych samych pytań i przerw na sprawdzanie, już sam nie wiem czego, po pół
    godzinie wiedziałem "że problem będzie rozwiązany tak szybko jak to tylko
    będzie możliwe". Nie dałem się łatwo zbyć żądając konkretów mój rozmówca
    stwierdził, że musi się udać do "reklamatorów", którzy siedzą gdzieś obok a
    to niestety potrwa. Trochę się zmartwił usłyszawszy, że akurat mi się nie
    spieszy i zniknął na kolejne pół godziny - teraz wiadomo dlaczego tak trudno
    się do nich dodzwonić. Uradowany wrócił do mnie z informacją, że już wie o co
    chodzi, mianowicie "mój" port został przydzielony komuś innemu no i ponieważ
    nie ma aktualnie wolnych portów na centrali to trzeba czekać - nie wiadomo
    ile, dzień, trzy, czy dwa tygodnie a może i miesiąc - jak się
    pojawią "warunki techniczne". Przypomniało mi się jak to Telekomuna
    podłączała mi telefon przez 17 lat bo czekałem na "warunki techniczne" - co
    oczywiście nie przeszkadzało, że w okolicy byli "lepsiejsi" którzy takie
    warunki mieli z dnia na dzień - stare wraca czy się jeszcze nie skończyło?
    Ponieważ z "końsultantem" nie było już o czym rozmawiać w swej naiwności
    pomyslałem o reklamowanej "Błękitnej Liniii" (9393). Połączenie
    bezproblemowe, zapowiedź, "że czas oczekiwania na połączenie ok. 1 minuty" no
    i po 45 minutach słuchania nudnej muzyczki poddałem się zostawiając siły na
    dzisiejszy dzień. Przezornie zajrzałem do regulaminu świadczenia usługi, i tu
    uwaga wszyscy walczący, jest §4 pkt 4 mówiący, że usługa ma być świadczona
    najpóźniej w 10 dni po podpisaniu umowy oraz §14, w którym jest napisane, że
    zmiany do umowy muszą być uzgodnione z obiema stronami na piśmie. Podbudowany
    teoretycznie wykonałem ponownie telefon do dyrekcji i trafiłem na wczorajszą
    rozmówczynię. Trudno powiedzieć, że była w jakikolwiek sposób zakłopotona
    niespełnieniem wczorajszej obietnicy o poinformowaniu mnie o sposobie
    załatwienia mojej sprawy. Odpowiedziała, "że sprawa jest pilotowana" i
    dzisiaj napewno już będzie coś wiedziała - może dlatego, że przeczytałem jej
    wspomniane paragrafy. Nie mam podstaw żeby mieć nadzieję, że tak się stanie
    więc zastanawiam się czy całej sprawy nie przedstawić Federacji Konsumentów
    albo może jakiejś gazecie, która może miałaby temat. W sumie przydałaby się
    jakas przeciwwaga do bezczelnej kampanii reklamowej monopolisty. Jak macie
    jakiś pomysł to bedę wdzięczny - i tak już dużo czasu mi to zabrało więc jak
    nawet kilka osób uchroniłoby to moich doswiadczeń to może warto coś z tym
    zrobić.
    Cdn.
    Pozdrawiam, Ed.