eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfolinia neostrady - jeszcze jeden "sposób" na klienta - długie › Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden "sposób" na klienta - długie
  • Data: 2003-11-05 14:32:47
    Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden "sposób" na klienta - długie
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Nie sądze by przedpiśca miał jakiś korporacyjny serwer który pełni
    strasznie
    > ważną rolę, aby nazwać jakikolwiek free-dyndnds serwis badziewnym.
    >
    > miało to na celu pokazanie przedpiścy, że wady które wymienia w
    > rzeczywistości nie są wadami, lecz utrudnieniami łatwymi do ominięcia.

    A skad wiesz po co mu ten staly IP ?
    Nie sadze, zeby tylko posiadanie duzych korporacyjnych serwerow
    bylo podstawa do posiadania stalego nr IP ...
    Jest wiele, wiele innych powodow dla ktorego warto miec staly IP i
    nie ma to nic wspolnego z posiadaniem wpisu w DNS, ktory zmienia
    sie razem ze zmiana IP NEO... Generalnie wiekszosc zwiazana jest
    z autoryzacja roznego rodzaju uslug, w ktorej liczy sie adres IP
    nawiazujacego polaczenie i host nie ma tu kompletnie nic do rzeczy :)

    ps. ja tam i tak wole NEO, SDI mialem od poczatku pilotazowego
    okresu przez chyba 2-3 lata, ponad pol roku temu zamienilem na NEO
    i jestem _bardzo_ zadowolony. 65kB/sek w porownaniu do 11kB/sek
    czasem sie przydaje (nie tylko w p2p ale w normalnym, "legalnym"
    zastosowaniu :-) Zwisow nie zaobserwowano.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl