  • 1. Data: 2010-10-26 08:13:12
    Temat: Infolinia Ery - pytanie
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś numer tel lub inna możliwość,aby od razu połączyć się z
    konsultantem BOA bez przebijania się przez nagrane menu?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2010-10-26 11:49:31
    Temat: Re: Infolinia Ery - pytanie
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 26-10-2010 10:13, Kenjiro pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś numer tel lub inna możliwość,aby od razu połączyć się z
    > konsultantem BOA bez przebijania się przez nagrane menu?
    >
    > Dzięki!
    W tym o to chodzi żeby wysłuchać Janiny Magnetofon. Podobnie jest w TP z
    tą różnicą, że ja znam już na pamięć kombinacje cyfr do konsultanta i
    połączenie z nim to pikuś (pomijam oczekiwanie w kolejce)

  • 3. Data: 2010-10-26 23:09:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-10-2010 o 13:49:31 spider.pl <s...@n...pl> napisał(a):

    > W tym o to chodzi żeby wysłuchać Janiny Magnetofon. Podobnie jest w TP z
    > tą różnicą, że ja znam już na pamięć kombinacje cyfr do konsultanta i
    > połączenie z nim to pikuś (pomijam oczekiwanie w kolejce)

    A rozmowa z konsultantem to dopiero pikuś

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-10-28 13:19:47
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    Kenjiro pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś numer tel lub inna możliwość,aby od razu połączyć się z
    > konsultantem BOA bez przebijania się przez nagrane menu?
    >
    > Dzięki!

    inna mozliwosc - isc do salonu ery... i juz