  • 1. Data: 2010-10-24 12:10:00
    Temat: Nokia 5230 - pikanie podczas rozmowy co kilkanaście sekund
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Hej,

    Od paru miesięcy mam Nokię 5230 i zawsze gdy rozmawiam przez telefon
    słuchać pikanie (zarówno gdy mam telefon przy uchu, jak i gdy rozmawiam
    przez głośnik). To pikanie to jedno piknięcie raz na jakieś kilkanaście
    sekund. Orange Free na kartę.

    Da się to jakoś wyłączyć?

    Dzięki i pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2010-10-24 21:06:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 14:10:00 +0200, Leszek napisał(a):

> [...]
    > słuchać pikanie (zarówno gdy mam telefon przy uchu, jak i gdy rozmawiam
    > przez głośnik). To pikanie to jedno piknięcie raz na jakieś kilkanaście

    A nie włączyłeś sobie przypadkiem nagrywania rozmów?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-10-24 21:20:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-10-2010 o 23:06:38 Chris <chris94@wytnij_to.poczta.fm> napisał(a):

    > A nie włączyłeś sobie przypadkiem nagrywania rozmów?

    No właśnie :)

    Albo jakieś specjalne ustawienie co poza tym nic więcej nie robi, ale żeby
    co kilkanaście sekund? Kiedyś chyba, jak pamiętam, było coś podobnego w
    Eriscconach, można było włączyć bipanie co minutę :) to chyba było po to
    aby opamiętać się w gadaniu i aby powstrzymać zbyt długi wir złotówkowy w
    telefonie :) No bo jakie inne zastosowanie. No może też wykorzystywane w
    przypadku taryfikacji 1 minutowej. Teraz to się głupie tak wydaje, kto np
    pilnuje się aby gadać 2 a nie 4 minuty :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-10-25 11:49:45
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 23:06, Chris pisze:

    > A nie włączyłeś sobie przypadkiem nagrywania rozmów?

    Fakt, dzięki :)

  • 5. Data: 2010-10-25 14:17:56
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-24 14:10, Leszek pisze:
> [...]
    > słuchać pikanie (zarówno gdy mam telefon przy uchu, jak i gdy rozmawiam
    > przez głośnik). To pikanie to jedno piknięcie raz na jakieś kilkanaście

    wylacz nagrywanie rozmow.

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /