eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Data: 2011-03-09 08:52:14
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    >>> Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
    >>> słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez
    >>> cały czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.
    >>>
    >>> Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
    >>> rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować
    >>> ludziom, że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić
    >>> wystarczą jakieś subiektywne testy przez nich przeprowadzone.
    >>>
    >>> Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i
    >>> dopiero później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie).
    >>> Jeżeli coś jest nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej
    >>> podstawie można cokolwiek stwierdzić (czy ma rację czy nie).
    >>
    >> Kto to niby miałby stwierdzić ?
    >
    > Ekspert

    W cenie tej usługi za 50zł ???

    >
    >>> Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo
    >>> należy wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.
    >>
    >> Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
    >> użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak
    >> w ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno
    >> nie zostanie przy słabym.
    >
    > Nie wiem kto wymyślił, że "klient ma zawsze rację". Dla mnie to jedna
    > wielka głupota. Wyjaśnij mi jak klient może mieć rację o czymś o czym nie
    > ma zielonego pojęcia ?

    O swoim zapotrzebowaniu nie ma pojęcia ???

    > Co rozumiesz pod pojęciem "użeranie się z dostawcą". Jeśli sytuacje jak
    > poniżej to gratuluje.. naprawdę klient się naużerał ze mną, bo nie
    > chciałem naprawić komputera, żeby internet mu działał. Oczywiście w cenie
    > abonamentu.

    Mam na myśli typową sytuację kiedy dostawca w ogóle nie reaguje na potrzeby
    klienta bo zawarł umowę, która gwarantuje mu zapłatę a w ogóle nie wymaga
    działania.

    >
    >>> Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
    >>> działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
    >>> przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja
    >>> odpowiadam za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z
    >>> 15minut.
    >>
    >> Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.
    >
    > W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.

    Wtedy nie zarobisz a oni i tak ten internet sobie zorganizują.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: