eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-09 09:45:49
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> To my chyba jakiś super serwis mamy bo np. serwis dzwoni tym domofonem
    >> do klienta, żeby otworzył drzwi.
    >>
    >> Przedstawiane tu problemy są w mojej ocenie wirtualne. Nigdy brak kodu
    >> do domofonu nie zatrzymał naszego serwisu przed naprawą dużej usterki.
    >
    > Wychodzi na to, że dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. O północy też
    > dzwonisz po ludziach, żeby cię wpuścili do klatki ? a potem np. żeby
    > pożyczyli klucz od piwnicy :)))

    jeżeli ten klient zgłasza awarię to czemu nie

    To nie chodzi o to, że dla mnie jest niemożliwe tylko staram się
    otworzyć Wam oczy, że to wymaga wysiłku własnego a nie podania
    wszystkiego na tacy.

    Zamknięty domofon nigdy nie był problemem bo idziesz naprawiać usterkę
    na zlecenie klienta! I co on Cię nie wpuści ?



    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: