eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Data: 2011-03-05 13:08:42
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.03.2011 12:35, Andrzej pisze:

    > A co ma zrobić klient, który ma ponad 30% strat na łączu? Reklamacja
    > przyjęta w środku tygodnia, przypuszczalny czas usunięcia awarii to
    > przyszły tydzień ale teoretycznie dostęp do sieci jest więc nie można
    > wnioskować o obniżenie abonamentu...

    Ja uważam, że te sprawy rozwiązuje umowa - klient operator - są tam
    odpowiednie warunki - inna sprawa, że klient rzadko ją czyta, jeśli w ogóle.

    Na naszym rynku wszystkie umowy są podobne - zatwierdzane przez regulatora.

    W każdej sieci znajdzie się kilku prawników, którzy skutecznie wszystkie
    banaluki z umowy wytrzebią.

    W większości przypadków dużo klientów decyduje się na zasadzie gdzie
    taniej, nawet jeśli obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.

    A później zdziwienie - o faktycznie jednak nie ma takiego poziomu usług.

    Pozdr.
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: