  • Data: 2009-05-26 17:53:17
    Temat: Re: Info - czytnik Unitek.
    Od: Bartosz Nazar <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Ale ktora wersja Extreme III? Ta 20MB/s czy ta nowa 30MB/s. No i piszesz
    > o zapisie czy odczycie?

    Ta nowa wersja, czyli "30MB/s" i moje 22MB/s to jest odczyt RAWów.
    Zapis tylko raz sprawdzałem (bo raczej tylko ściągam fotki)
    i wychodziło chyba coś poniżej 10MB/s, czyli mogłoby być lepiej.

    Generalnie w porównaniu do 3 innych "multiczytników" jakie znam
    (w tym jeden jakiś firmowy w stacji 3,5"), ten jest najszybszy
    i najmniej problematyczny. Jestem naprawdę z niego zadowolony,
    a ściągam czasem po kilkanaście gigabajtów i widzę, że przyspieszył
    mi on mój "workflow".

    pozdrawiam!
    Bartosz Nazar