  • Data: 2017-06-27 19:38:50
    Temat: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oiu0to$ht7$...@n...news.atman.pl...
    HF5BS wrote:

    >Ale niskie f_pcz wymaga dużego RC, a to z kolei wymaga co najmniej
    >dużego R albo C. Oba bardzo trudne do zrobienia w układzie scalonym.

    Niska p.cz. to przede wszystkim narazenie sie na czestotliwosci
    lustrzane.
    Wiec albo odpowiednio wysoka, albo zerowa.

    Czy ja dobrze widze, ze ten Si4730 bierze ok 20-30mA ?
    To chyba niezle osiagniecie, jak na szybkie DSP.
    zakladajac, ze pracuje homodynowo, to bardzo szybkie byc nie musi, ale
    na FM przydaloby sie kilkaset kHz.

    P.S. Jak rozumiec pdf - czesc analogowa bierze 2x wiecej pradu, jesli
    jest w obudowie SSOP ?

    Aa, chyba widze - za to czesc cyfrowa bierze znacznie mniej.
    Jakos inaczej w srodku polaczyli, czy blad pomiaru ?

    J.