  • Data: 2011-04-04 06:36:43
    Temat: Re: Indie
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nfmip6pi1huarm417cpsqeq3e6ntc5ao85@4ax.com...

    > A BTS oplacilo sie postawic ? :-)

    Widocznie koszt postawienia czegoś małego był niższy.

    > Gestosc zaludnienia maja tam trzy razy wieksza niz w Polsce.

    Ale odległości, teren (jakie łącza postawisz?), oraz...

    > Mysle ze dobrze sie domyslam - bieda byla, nie bylo ich stac na

    No, jesteś bardzo blisko.

    > telefony, potem sie zrobilo troche lepiej ... i sie okazalo ze komorki
    > tansze niz stacjonarne.

    Za czasów chałturzenia na centrali zagłębiałem się w gadzinówki
    resortowe.
    Indie tam również opisywano, pisząc, że koszt okablowania byłby bardzo
    duży. A radiolinie mają/miały ograniczony zasięg, o czym można było się
    przekonać, dzwoniąc tamże - rozmowa w szumach i rwana.
    Dziś widocznie taniej jest zestawić jakieś małe odpowiednio dla BTSów
    szybkie łacze, zostają "węzły", odpada (koszt) okablowania od centrali
    do abonenta. Abonentów dużo, miedź tania nie jest, a powietrze? No, w
    zasadzie nic nie kosztuje... I w razie draki nie trzeba się
    przegrzebywać, która to para gwizdnęła...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com