  • Data: 2011-04-04 22:30:31
    Temat: Re: Indie
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-04 18:33, J.F. pisze:

    > Wyniesiony koncentrator to stary pomysl, a wraz z rozwojem pojawia sie
    > mozliwosc podlaczenia go przez swiatlowod :-)

    Ale mówimy o warunkach krajów rozwijających się. W technologii
    analogowej było to rzeźbienie w pewnej miękkiej substancji. W PL
    mieliśmy AGi, KACCe i inne cuda, dopiero pentaconta pozwoliła na coś
    więcej. Liczbę E10A można podać wynikiem może dwucyfrowym. Pewnie tak
    samo było i u nich.

    > No coz, obserwuje po Wroclawiu - TP chyba jednak zrealizowala
    > zapotrzebowanie na telefony, no moze z wyjatkiem nowych budynkow. A
    > potem liczba linii zaczela spadac - ale to juz czysta ekonomia. Wiec
    > jesli poziom mamy nizszy, to albo dotyczy jakiejs prowincji, albo
    > luksusu wiekszej ilosci linii na obywatela czy biuro.

    Wrcoław to dziwne miasto, w zasadzie dużą część sieci została wybudowana
    od nowa w 1998 roku.
    A myślałem raczej o statystykach ogólnokrajowych, chociaż miasto
    stołeczne też zajmowało w nich (a dokładniej w statystykach BMT)
    zaszczytne wysokie miejsce.