  • 1. Data: 2006-10-24 07:45:55
    Temat: Indeksowanie przez google
    Od: Radek Michalski <r...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie - moja domena w google jest zaindeksowana bez prefixu 'www',
    czyli mojadomena.pl, a wolałbym formę www.mojadomena.pl - czy wiecie w
    jaki sposób zmienić tę sytuację? Na poziomie DNS, HTML czy jeszcze
    jakimś innym (google?).

    Pozdrawiam!
    Radek

  • 2. Data: 2006-10-24 09:34:07
    Temat: Re: Indeksowanie przez google
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

> [...]
    > czyli mojadomena.pl, a wolałbym formę www.mojadomena.pl - czy wiecie w
    > jaki sposób zmienić tę sytuację? Na poziomie DNS, HTML czy jeszcze

    dns i konfiguracja serwera www, oraz odpowiednie linki w htmlu
    a po cholerę www?

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 3. Data: 2006-10-24 10:27:27
    Od: Radek Michalski <r...@o...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > dns i konfiguracja serwera www, oraz odpowiednie linki w htmlu
    > a po cholerę www?

    Czyli rozumiem, że (apache) virtualhost bardziej na www.mojadomena.pl i
    serveralias tylko na mojadomena.pl. www, bo to jest norma.

    Radek

  • 4. Data: 2006-10-24 10:30:20
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:ehkgb0$g9n$1@news.onet.pl, Radek Michalski wrote:
> [...]
    > czyli mojadomena.pl, a wolałbym formę www.mojadomena.pl - czy wiecie w
    > jaki sposób zmienić tę sytuację? Na poziomie DNS, HTML czy jeszcze
    W google sitemaps możesz (po dodaniu danej domeny) wybrać, czy wyniki ma
    pokazywać z prefiksem 'www.' czy bez niego (Diagnostyka/Preferowana domena).
    --
    Grzesiek

  • 5. Data: 2006-10-25 09:09:52
    Od: Lukasz Biegaj <a...@i...org>

    Radek Michalski napisał(a):
> [...]
    > czyli mojadomena.pl, a wolałbym formę www.mojadomena.pl - czy wiecie w
    > jaki sposób zmienić tę sytuację? Na poziomie DNS, HTML czy jeszcze

    Apache, mod_rewrite, dopisz do .htaccess

    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena.pl$ [NC]
    RewriteRule ^(.*) http://www.mojadomena.pl/$1 [L,R=301]

    --
    Lukasz Biegaj
    http://www.ikf-polska.pl/