  • 11. Data: 2010-09-19 22:33:59
    Temat: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-09-19 22:20, Michał pisze:

    > No, mniej więcej ;) tz. potem będzie potrzebny kupiec co ma tydzień
    > żeby to sobie naprawić ;)
    >
    > w aktualnym popsute mam już: radio CD czasem nie łapie, czujnik abs,
    > i przez chwile (4minuty ?) biegu nie mogłem zmienić na autostradzie...
    > od 3kkm już działa ok. i chyba poszło mocowanie silnika - poduszki ?
    > żarówkę ostatnio>>SAM<< wymieniłem ;) a i uszkodzone od włamania
    > dziurki na kluczyki.
    >
    > Tylko chce takie auto dla którego 60kkm to "nic" i nic przy nim nie
    > zrobię.

    To raczej do salonu musisz się udać.

    No chyba że wystarczy Ci stan techniczny pozwalający jedynie jechać do
    przodu, to wtedy przy odrobinie szczęścia kilkunasto-dwudziesto letni
    pojazd da radę spełnić to założenie, oczywiście że będą się psuły rzeczy
    niekonieczne do jazdy...

  • 12. Data: 2010-09-19 22:36:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

> [...]
    > 3kkm już działa ok. i chyba poszło mocowanie silnika - poduszki ?
    > żarówkę ostatnio >>SAM<< wymieniłem ;) a i uszkodzone od włamania

    To jest jakaś metoda, ja mój też popsułem i postanowiłem wyremontować i
    choć nie jest to jeszcze taki znowu strucel to koszt wyszedł zbliżony do
    jego wartości. Za to plus jest taki że będzie "lepszy niż nowy" i w
    idealnym stanie technicznym. Liczę na to, ze ze 3 lata jeszcze pojeździ,
    mam nadzieję, że się nie przeliczę. Jak się przeliczę to chyba wypróbuję
    Twoją strategię. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-09-19 22:43:13
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-19 21:51, Michał pisze:

    Samochód w tym wieku, tej klasy będzie wymagał inwestycji. Kropka.

    > Pierwsza opcja to kupić to samo, tylko bez Volvo - ale nie chce 3 raz:
    > http://allegro.pl/renault-safrane-wersja-initiale-3-
    0-v6-24v-i1233060900.html

    No, całkiem.

    > Druga opcja, zabawka :), lepsze zawieszenie, moc, ale brak GPS,
    > brak xenonów, brak BOCZNYCH PODUSZEK !!!!, brak ESP ale ma inne bajery:
    > http://otomoto.pl/renault-safrane-3-0-biturbo-4x4-qu
    adra-rarytas-C8801813.html

    Uchylona maska, hak wkręcony, itp. mówią wszystko - sam o łasnych siłach
    się na ten plac nie dostał...

    > Vel Satis, albo inny poobijany:
    > http://otomoto.pl/renault-vel-satis-3-5-v6-C13787302
    .html
    > kupić to i nie naprawiać ? (tz. wstawić poduszkę? i atrapę i tyle ?)

    Lekko poobijany... Chłodnica trafiona, do wymiany oprócz tego lampy,
    wzmocnienie przednie, cholera wie, co jeszcze...

    > Lexus LS - ktoś zna to auto, ciche i szybkie ?
    > http://otomoto.pl/lexus-ls400-C14789113.html

    Może to?

    > BMW 740 E38, już chyba ma navi bo z 1995 roku.
    > http://otomoto.pl/bmw-740-C15046009.html

    Zapuszczony zgniłek bez silnika.

    > Audi A8 97', ale jak to bez navi ???:
    > http://otomoto.pl/audi-a8-d2-4-2-b-C15219341.html

    Nic nie robione, oprócz jednego boku, a teraz drugi bok do roboty :D

    > Volvo s80, tylko tego się boje że głośne będzie, za to dobre audio:
    > http://otomoto.pl/volvo-s80-zarej-elektr-klima-okazj
    a-C15252786.html

    Dobre audio to podstawa, ale jeszcze musi jeździć.

    > Thesis, coś ala to tylko poprzecierany z boku może i za 10k by było ?:
    > http://allegro.pl/lancia-thesis-3-0-v6-i1237923762.h
    tml
    > takie to nie za bardzo ubite?

    Zderzak leży pod samochodem, praktycznie brak przodu.

    > Ford Scoripio, lepsze to od ST200 ?
    > http://otomoto.pl/ford-scorpio-klima-gaz-C12667777.h
    tml

    Drogo i mało realny przebieg.

    > Citroen ? tylko bezpieczeństwo słabe, brak elektroniki itp...
    > zawieszenie ok, ale hcyba za stare auto konstrukcyjnie.
    > Jak jeździ A8 czy bmw e38 w porównaniu z tym ?
    > http://otomoto.pl/citroen-xm-3-0-v6-manual-mk-ii-C12
    414393.html

    Drogo. Ale za pół tej ceny byłbyś zadowolony.

    > Takie coś ???
    > http://allegro.pl/cadillak-sts-4-6-l-v8-northstar-lp
    g-95r-i1236885542.html

    O, to, to.
    Ale jak coś ci padnie, to masz miesiąc komunikacji miejskiej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-09-19 23:05:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 22:43:13 +0200, LEPEK napisał(a):

    414393.html

    > Drogo. Ale za pół tej ceny byłbyś zadowolony.

    Nie byłby, to jest grzebana padlina. Zawieszenie przecieka albo jest źle
    wyregulowane (tył sporo za nisko), z fabryki wyjechał z ciemnym welurem, a
    tu w środku jasna skóra, hasło "Diravi w dobrej kondycji" jest równie
    wiarygodne jak "prawdomówny polityk", w Polsce są może 2-3 sztuki ze
    sprawnym diravi, a może i to nie.
    W ogóle dosyć nieciekawy egzemplarz, bo co prawda to już jest dwójka, ale
    wciąż ma pięknie brzmiący ale też cholernie ciężki i dużo palący silnik PRV
    z jedynki.
    Jak się jeszcze okaże, że jak w większości XM w tym wieku trzeba wymienić
    mocowania przednich mcphersonów, to się może okazać, że wartość auta się
    podwoi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-09-20 00:55:49
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > mam nadzieję, Ĺźe się nie przeliczę. Jak się przeliczę to chyba wyprĂłbujÄ

    No ja teraz żałuje że poprzedniego nie naprawiłem, tylko oddałem "za darmo".

    Z aktualnym mam jeden problem - zły model :( silnik Volvo i brak bajerów.

    nie mam zamiaru w niego pakować NIC - nawet mu oleju nie zmieniam ;) (ale
    dolewam), z kosztów to chyba 450zł zrobiło się w rok i 26kkm.
    klocki, końcówki drążków, serwis klimy, rurka od lpg, i coś tam jeszcze.

    w poprzednim w tym czasie to już z 8000zł było, tylko był lepszy....
    chichy z niesamowitym audio, i prowadził się jakoś tak... zupełnie
    nie jak zwykłe auto;), i dziur nie było czuć !

    rdza mu je już jakieś śrubki pod spodem i większe kawałki czegoś, sprzedać
    to trzeba... 13 lat już ma i jest złe.

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-09-20 00:58:10
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > przodu, to wtedy przy odrobinie szczęścia kilkunasto-dwudziesto letni
    > pojazd da radę spełnić to założenie, oczywiście że będą się psuły rz

    eeee, chyba nie 60kkm nic ważnego nie powinno polecieć, a co do bajerów
    to tak zakładam że się będzie psuło.

    poza tym plan jest na 25kkm :) to w tym czasie jest szansa że nic nie padnie,
    nawet klocki powinny wytrzymać :)

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2010-09-20 01:04:43
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > zawieszenie ok, ale hcyba za stare auto konstrukcyjnie.
    > Jak jeździ A8 czy bmw e38 w porównaniu z tym ?

    zainspirowany podpowiedzią z drugiego wątku że alfa 164 jest dobra za 5k,
    to mam pytanie czy alfa 166 jest dobra za 9.8k ?

    bo 164 odpada, za stare i bez navi i bajerów.

    http://allegro.pl/alfa-romeo-166-silnik-3-0-benz-cho
    dzi-jak-zloto-
    i1235640151.html

    pozdrawiam.

  • 18. Data: 2010-09-20 01:23:22
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    LEPEK <g...@w...pl> napisał(a):

    > W dniu 2010-09-19 21:51, Michał pisze:
    >
    > Samochód w tym wieku, tej klasy będzie wymagał inwestycji. Kropka.

    0-v6-24v-
    i1233060900.html

    > No, całkiem.

    No bardzo mi się podoba :) wiem ze to się pewnie nie popsuje,
    na drodze nie stanie i ze 240km/h pojedzie. tylko 3 raz to samo...

    adra-rarytas-
    C8801813.htm

    > Uchylona maska, hak wkręcony, itp. mówią wszystko - sam o łasnych siłach
    > się na ten plac nie dostał...

    No właśnie, z plusów to ma hydropnematyka, jest ciche i szybkie 270km/h ;)
    powinno mieć niesamowite audio a za 3..4k można go pewnie oddać do
    mechanika - "ma jeździć", z pracy do mechanika mam na nogach ;)

    > Lekko poobijany... Chłodnica trafiona, do wymiany oprócz tego lampy,
    > wzmocnienie przednie, cholera wie, co jeszcze...

    no właśnie... kurcze jak vel satis to tylko 3.5, najlepiej tylko initiale...
    a kasy na to brak... hmm...
    może 2.2 diesel ;) ? zrysowany ;) ale nie wytrzymam z takim silnikem...

    > Może to?

    właśnie miałem to kupić zamiast safrana, gdyby tylko pies fotela
    nie pogryzł było by moje rok temu... a tak mam auto z połowa tego silnika
    i do tego volvo...

    > Zapuszczony zgniłek bez silnika.

    ups.. fakt..
    zgniłek, w sensie ktoś dramatycznie nie dbał ?

    > Nic nie robione, oprócz jednego boku, a teraz drugi bok do roboty :D

    nie łapie ? jaki bok do roboty ?
    wygląda na to że za 10k można kupić a8 zadbane w środku.

    > Dobre audio to podstawa, ale jeszcze musi jeździć.

    Mam teraz złe audio, i to jest istotne ;)
    tu trochę bajerów zabrakło, straszy mnie też fakt że to volvo już wole
    renault, ale ma potwierdzone 4 gwiazdki **** EURONCAP, konstrukcja może
    i słabsza od safrana, mniejsza i lżejsza ale powinno być ok.

    > Zderzak leży pod samochodem, praktycznie brak przodu.

    to to nie jest auto które jeździ ?

    wydawało mi się że przywaliło w coś miękkiego ala płot 20km/h i tylko
    panele równo pozrywało ?

    zderzak taki miałem jak go wyrwałem o płyty chodnikowe ;)

    > Drogo i mało realny przebieg.

    a lepsze od st200 ?
    w ogóle jak to jeździ ? jak merc C/E czy coś jak Merc E/S ?

    > Drogo. Ale za pół tej ceny byłbyś zadowolony.

    nie chce za pól ceny :)

    > O, to, to.
    > Ale jak coś ci padnie, to masz miesiąc komunikacji miejskiej.

    no kolega miał mazdę xedosa 9, ale odpadł ze względu na to i za mało
    bajerów :)

    lincolny jeszcze są jakieś do prowadzenia przez właściciela ?

    Jeszcze jest merc W140, ale za stare i nie za bezpieczne chyba jednak...
    navi tam nie było kolorowej... a W220 za drogo

    Pozdrawiam!

  • 19. Data: 2010-09-20 08:23:04
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-20 01:23, Michał pisze:

    > nie łapie ? jaki bok do roboty ?

    Pozajączkowały mi się ogłoszenia. O tej blacharce było przy Volvo:
    "Autko jest bezwypadkowe, jedyne co było w nim robione to przejechana
    lewa strona, która jest oczywiście naprawiona. W tej chwili jest do
    zrobienia prawa strona, która została delikatnie uszkodzona w wyniku
    kolizjii,"

    Pozdr,

  • 20. Data: 2010-09-20 10:42:31
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Z aktualnego auta jestem nie zadowolony, bo co z tego że 26kkm
    > i w zasadzie się nie popsuło (a kosztowało 5.6k pln - kryzysowe auto ;) ),
    > tylko tam nie miało się co psuć !!!! wole takie które ma bajery.
    > fajne zawieszenie, moc, 4x4 czy coś takiego.
    >

    > oczywiście w trakcie zakupu liczę >> na szczęście, a nie pecha << :)

    Biorąc pod uwagę auta, które wymieniłeś poniżej, tego szczęścia będziesz
    musiał mieć bardzo dużo.

    > Auto musi być dobre na trasy, czyli po 900km po Polsce mam żyć :)

    Przede wszystkim musi z tej trasy wrócić o własnych siłach.

    > tak się rozglądam co można kupić:
    >
    > Najpierw to co znam:
    >
    > Pierwsza opcja to kupić to samo, tylko bez Volvo - ale nie chce 3 raz:
> [...]

    Fajne auto kupił gość. Świeżo sprowadzone i od razu możliwa zamiana na quada
    lub diesla minimum 1999 rok. Albo więc ten samochód to jest totalna ruina i
    ktoś gościa uświadomił, ile będzie kosztowało naprawienie wszystkich
    niedomagań, albo zużycie paliwa wyrwało nowego nabywcę z butów.

    > Druga opcja, zabawka :), lepsze zawieszenie, moc, ale brak GPS,
    > brak xenonów, brak BOCZNYCH PODUSZEK !!!!, brak ESP ale ma inne bajery:
> [...]

    "Autko dla pasjonata, wymaga dużego przeglądu ( slady korozji, swiecące
    kontrolki itp.)". Jeśli ktoś coś takiego w ogłoszeniu pisze, to znaczy, że
    jest duza szansa, że do domu tym nie dojedziesz.

    > Vel Satis, albo inny poobijany:
    > http://otomoto.pl/renault-vel-satis-3-5-v6-C13787302
    .html
    > kupić to i nie naprawiać ? (tz. wstawić poduszkę? i atrapę i tyle ?)

    Gdyby Ci się chciało dokładnie przeczytać ogłoszenie, to się okaże, że kupić
    to będziesz musiał do niego dokumenty: "w całości na części bez prawa
    rejestracji".

    > vel satis jest fajny, ale dopiero wersja initiale,
    > za to audio do kitu i wyciszenie.. hmmm ... ?!? no da się ciszej.
    > ale przy 200 km/h jest cicho.
    > z tym że za tą kase to musiał by być cud.

    Nawet jak uda Ci się znieść jajko, to nie kupisz jeżdżącego VelSatisa za 10
    tysięcy złotych.

    > Teraz tu się nie znam i PROSZĘ o opinie:
    >
    > Lexus LS - ktoś zna to auto, ciche i szybkie ?
    > http://otomoto.pl/lexus-ls400-C14789113.html

    Ciche, szybkie (jeśli sprawne) i potrafi wytrząść całą kasę z portfela, jak
    przyjdzie do serwisowania tego. Szczególnie, że jest to zagazowane cholera
    wie czym i cholera wie, w jakim stanie jest np. silnik. Wydatek rzędu 5000
    PLN na podstawowe części należy traktować tutaj jako zupełnie normalne
    zjawisko.

    > BMW 740 E38, już chyba ma navi bo z 1995 roku.
    > http://otomoto.pl/bmw-740-C15046009.html

    Aham, "Uszkodzona uszczelka pod głowicą.". Co oznacza koszt naprawy od 2500
    do 8000 PLN, w zależności od tego, kto to będzie robił i na ile dobrze ma
    być złożony silnik.

    > Audi A8 97', ale jak to bez navi ???:
    > http://otomoto.pl/audi-a8-d2-4-2-b-C15219341.html

    Przy tej cenie nawet bym się nie ruszał z fotela, żeby to obejrzeć.

> [...]
    a-C15252786.html

    > Thesis, coś ala to tylko poprzecierany z boku może i za 10k by było ?:

    Jak to jest tylko poprzecieranie z boku... Na gotowo ten samochód ciężko
    będzie w 20 tysiącach zamknąć.

    Generalnie podsumowując wątek, po tym co tutaj sobie wyczytałem wniosek
    wysnuwam jeden - jest takie powiedzenie "wyżej sra niż dupę ma". Doskonale
    oddaje Twój styl poszukiwania samochodu za całą, niesamowitą kasę 10000 PLN
    (słownie 10 tysięcy złotych). Thesis, Vel Satis, Audi A8 - na pewno można w
    tych samochodach przebierać jak w ulęgałkach za te pieniądze. Jak dla mnie
    jesteś idealnym klientem do wpieprzenia się na zajebistą minę pt. "duży,
    mocny, zajeżdżony wózek".

    Jurand.