  • 21. Data: 2010-09-20 12:14:45
    Temat: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Te samochody co wymieniles to wiekszosc z importu, z silnikami >2L,
    wiec na dzien dobry dolicz do ich ceny 20% akcyzy i dodaj 1500PLN innych
    opłat...
    Juz nie bedzie 10kPLN tylko 13,5kPLN

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 22. Data: 2010-09-20 12:21:02
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-19 22:20, Michał pisze:

    > Tylko chce takie auto dla którego 60kkm to "nic" i nic przy nim nie
    > zrobię.

    Gdyby nie reszta zalozen, to polecilbym jakies Suzuki :)
    Ojciec ma salonowego Swifta (kupiony w 1999), przejechal nim 200kkm i
    jedyne co wymienil (oprocz filtrow, swiec, przewodow WN, plynow i
    klockow) to byl przegub z przodu.
    Ale poza tym auto glosne, bez mocy a z bajerow to ma: kierownice, pasy,
    biegi w podlodze (niczym SYRENA 105L ;))

    Moze w wiekszych modelach typu Baleno jest lepiej z wyposazeniem?

  • 23. Data: 2010-09-21 09:42:54
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Biorąc pod uwagę auta, które wymieniłeś poniżej, tego szczęścia będziesz
    > musiał mieć bardzo dużo.

    I to właśnie zakładam :), na mechanicznych rzeczach się nie znam
    wiec... sprawdzę tylko czy nie zgnieciony.

    > Przede wszystkim musi z tej trasy wrócić o własnych siłach.

    Zakładam że auto za 10k jednak mi się nie zatrzyma, zamek w bocznynych
    drzwiach się może zaciąć, przełącznik szyby popsuć ale nie silnik/napęd/
    skrzynia.

    0-v6-24v-
    i1233060900.html

    > Fajne auto kupił gość. Świeżo sprowadzone i od razu możliwa zamiana na
    quada
    > lub diesla minimum 1999 rok. Albo więc ten samochód to jest totalna ruina i
    > ktoś gościa uświadomił, ile będzie kosztowało naprawienie wszystkich
    > niedomagań, albo zużycie paliwa wyrwało nowego nabywcę z butów.

    Obstawiam na paliwo, przy lekkiej nodze to zje z 18 PB/100 :)
    safrane i ekonomia nie mają nic wspólnego, to potrafi zjeść
    8l na trasie, jak hamulca nie dotkniesz, normalne miasto to
    jest 20l/100, korki 26l/100.

    adra-rarytas-
    C8801813.htm

    > "Autko dla pasjonata, wymaga dużego przeglądu ( slady korozji, swiecące
    > kontrolki itp.)". Jeśli ktoś coś takiego w ogłoszeniu pisze, to znaczy, że
    > jest duza szansa, że do domu tym nie dojedziesz.

    to fakt.

    ja chcę być "pasjonat użytkownik".

    > Gdyby Ci się chciało dokładnie przeczytać ogłoszenie, to się okaże, że
    kupić
    > to będziesz musiał do niego dokumenty: "w całości na części bez prawa
    > rejestracji".

    tu może racja 10k za vel satisa...

    > Nawet jak uda Ci się znieść jajko, to nie kupisz jeżdżącego VelSatisa za 10
    > tysięcy złotych.

    chyba ze diesel 2.2 :)

    > Ciche, szybkie (jeśli sprawne) i potrafi wytrząść całą kasę z portfela, jak
    > przyjdzie do serwisowania tego. Szczególnie, że jest to zagazowane cholera
    > wie czym i cholera wie, w jakim stanie jest np. silnik. Wydatek rzędu 5000
    > PLN na podstawowe części należy traktować tutaj jako zupełnie normalne
    > zjawisko.

    Ooo - czyli takie się daje kupić :) ?

    > Aham, "Uszkodzona uszczelka pod głowicą.". Co oznacza koszt naprawy od 2500
    > do 8000 PLN, w zależności od tego, kto to będzie robił i na ile dobrze ma
    > być złożony silnik.

    fakt już w reno to podobnie kosztuje.

    > Przy tej cenie nawet bym się nie ruszał z fotela, żeby to obejrzeć.

    eeee, wygląda sporo lepiej niż to BMW, tu akurat myślę ze a8 da się kupić, i
    to prościej niż lexusa.

    > Jak to jest tylko poprzecieranie z boku... Na gotowo ten samochód ciężko
    > będzie w 20 tysiącach zamknąć.
    >
    > Generalnie podsumowując wątek, po tym co tutaj sobie wyczytałem wniosek
    > wysnuwam jeden - jest takie powiedzenie "wyżej sra niż dupę ma". Doskonale
    > oddaje Twój styl poszukiwania samochodu za całą, niesamowitą kasę 10000 PLN
    > (słownie 10 tysięcy złotych). Thesis, Vel Satis, Audi A8 - na pewno można w
    > tych samochodach przebierać jak w ulęgałkach za te pieniądze. Jak dla mnie
    > jesteś idealnym klientem do wpieprzenia się na zajebistą minę pt. "duży,
> [...]

    Ok z Vel Satisem i Thesisem przegiąłem, ale niewiele ;)

    Idea jest taka: nie chce passata, forda, laguny czy 607mki.
    chce auto.

    a dokładniej JA CHCĘ:
    takie auto co jak jadę to jest cicho i wiem że jak muszę to pojadę szybko,
    takie w którym nie czuje kolein i dziur nie kręcę pokrętłem czy ciepło
    czy zimno, które jak przesadzę na zakręcie to samo wyprowadzi auto
    z poślizgu, auto w którym jak przywalę w coś (nie za ciężkiego) na
    czołowe to mi się nic nie stanie. auto w którym sobie ustawie kilka
    pozycji fotela i kierownicy, będzie miało gps i dobre audio.

    pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-09-21 10:12:26
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > założenia:
    > -mocne (3...5 litrów?)
    > -duże (~5 metrów ?/1.8 tony +)
    > -bezpieczne (żeby gdzieś go rozbili i było widać na youtube co z niego
    > zostaje)
    > -ciche
    > -dobre audio
    > -dobre prowadzenie/frajda z jazdy

    Jeśli nie brzydzisz się motoryzacją zza oceanu to rzuć okiem na Chryslera
    Pacifica. Spełnia większość wymagań. Może stylistyka zewnętrzna jest nieco
    banalna ale auto idealne dla ojca rodziny wchodzącego w okres kryzysu wieku
    średniego ;-)

  • 25. Data: 2010-09-21 10:15:35
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Pacifica. Spełnia większość wymagań. Może stylistyka zewnętrzna jest nieco
    > banalna ale auto idealne dla ojca rodziny wchodzącego w okres kryzysu

    Upss.. nie doczytałem o jaki budżet chodzi :-)

  • 26. Data: 2010-09-21 10:29:32
    Od: PaPi <...@...3>

> [...]
    > czołowe to mi się nic nie stanie. auto w którym sobie ustawie kilka
    > pozycji fotela i kierownicy, będzie miało gps i dobre audio.

    I te 10 kzl wystarczy Ci na jakies 1/10 takiego auta.

  • 27. Data: 2010-09-21 12:42:31
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PaPi <...@...3> napisał(a):

    > I te 10 kzl wystarczy Ci na jakies 1/10 takiego auta.

    Eeee, no ja wiem że 10 więcej jest lepiej ale ja chce za 10k.

    za 100k można kupić "coś lepszego" (poza tym że nowsze modele i ctroen c6
    i vel satis initiale się pojawia) czy nowsze tego co wypisałem ?
    (i dlaczego starsze mają aż tak nie działać ?)

    pozdrawiam.

  • 28. Data: 2010-09-21 13:08:07
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > I to właśnie zakładam :), na mechanicznych rzeczach się nie znam
    > wiec... sprawdzę tylko czy nie zgnieciony.

    I kupisz mechanicznego trupa.

    > Zakładam że auto za 10k jednak mi się nie zatrzyma, zamek w bocznynych
    > drzwiach się może zaciąć, przełącznik szyby popsuć ale nie silnik/napęd/
    > skrzynia.

    Marzenia. W takim A8 to silnik to jest pierwsza rzecz, która da Ci w dupę. W
    następnej kolejności skrzynia i przeniesienie napędu.

    > C8801813.htm

    > to fakt.
    >
    > ja chcę być "pasjonat użytkownik".

    To odłóż sobie kolejne 10 tysięcy na zrobienie z tego samochodu, którym
    będzie się można ruszyć z miasta bez obaw, że wrócisz na lawecie.

    > chyba ze diesel 2.2 :)

    Nie ma "chyba, że". Nie kupisz i już. Chyba, że kradzionego, albo tak
    zajeżdżonego, że będzie druga dycha do włożenia.

    > Ooo - czyli takie się daje kupić :) ?

    Oczywiście. Mój kolega kupił kiedyś. Wpakował w przeciągu 3 miesięcy jakieś
    8 tysięcy w silnik. Elektrykę robił sam, bo jak mu zaśpiewali cenę za
    doprowadzenie jej do kultury, to prawie osiwiał. Auto NIGDY nie jeździło
    tak, jak powinno.

    > eeee, wygląda sporo lepiej niż to BMW, tu akurat myślę ze a8 da się kupić,
    > to prościej niż lexusa.

    Oczywiście - kupuj. Podziel się potem radością z eksploatacji na grupie.

    > Ok z Vel Satisem i Thesisem przegiąłem, ale niewiele ;)

    No, skoro rąbnięcie się o 100% jeśli chodzi o szacowanie swoich możliwości
    nabywczych nazywasz "niewiele" to tak - niewiele się rąbnąłeś.

    > Idea jest taka: nie chce passata, forda, laguny czy 607mki.
    > chce auto.

    Wyłóż 30 tysięcy, kupisz auto. Albo zacznij szukać wśród samochodów roczniki
    95-98. Wyłączając segment BMW7, Audi A8, Lexusy i tym podobne.

> [...]
    > czołowe to mi się nic nie stanie. auto w którym sobie ustawie kilka
    > pozycji fotela i kierownicy, będzie miało gps i dobre audio.

    Kto by takiego nie chciał. ;) Wiesz - tylko Twoje chcenie ma niewiele
    wspólnego z możliwościami finansowymi.

    Jurand.

  • 29. Data: 2010-09-21 19:37:04
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > założenia:
    > -mocne (3...5 litrów?)
    > -duże (~5 metrów ?/1.8 tony +)
    > -bezpieczne (żeby gdzieś go rozbili i było widać na youtube co z niego
    > zostaje)
    > -ciche
    > -dobre audio
    > -dobre prowadzenie/frajda z jazdy
    >
    > Cena części i paliwo ma mniejsze znaczenie, i żeby LPG dało się założyć,
    > fajnie by było jak by części zamienne były na tym kontynencie, ale nie
    > jest to konieczne.

    No to jak nic Jaguara powinieneś zanabyć. Wszystkie założenia spełnia a za
    10 tys możesz nawet kupić dwa - jednego na części z tym, że najlepiej będzie
    założyć hak i tego drugie zawsze wozić ze sobą na lawecie.

  • 30. Data: 2010-09-21 20:22:10
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 21.09.2010 10:15, Sklavin pisze:

    > Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Upss.. nie doczytałem o jaki budżet chodzi :-)

    Bo chlopak sobie jaja robi, a wszyscy sie ekscytuja ;) Bo jak sie ma 10
    tys zl i chce wydawac 100 zl na 100km na paliwo to ... to sie nazywa
    trolowanie ;) Bo za 10 tys zl to moze kupic dobre Volvo 760 2.8 w full
    wypasie _z_tamtych_lat_ a nie auto z kolorowa nawigacja ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com